{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sada sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km

S
1.3.2010. u 11:09
0
0
Sada sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km
0
Sada sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km
Ekološki savjesni ljubitelji Volvo vozila sada mogu kupiti dizelske izvedbe modela V70 i S80, čija emisija ugljen dioksida iznosi samo 119 g/km, što odgovara potrošnji goriva od samo 4,5 litara na 100 pređenih kilometara. To znači da je tokom nešto više od godinu dana, Volvo uspio predstaviti čak pet modela sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km.
"Od kada smo u Parizu u jesen 2008. godine predstavili prvi automobil sa emisijom ugljen dioksida od 119 g/km, razvoj novih modela je nezaustavljivo grabio naprijed. Činjenica da smo par naših najvećih modela doveli na magičnu granicu emisije ugljen dioksida ispod 120 g/km, pokazuje da se samo nekoliko naših konkurenata može nositi sa našim razvojem ekološki prihvatljivih vozila“, kazao je Stephen Odell, predsjednika Volvo Cars korporacije.

Volvo DRIVe oznaka rezervisana je za automobile koji u svojim klasama nude najbolje ekološke performanse. Osim novih V70 i S80, u društvo DRIVe modela sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km ulaze još Volvo C30 (99 g/km), Volvo S40 (104 g/km) i Volvo V50 (104 g/km). Nove izvedbe model V70 i S80 sa emisijom ugljen dioksida od 119 g/km pokreće poznati 1.6 litarski benzinac sa 109 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 240 Nm, ukomponovan sa manuelnim mjenjačem.

Inteligentno dopunjavanje baterije i manja frikcija

Volvo eksperti za motore, razvili su dvije tehnike za smanjenje emisije ugljen dioksida sa 129 g/km na 119 g/km, odnosno smanjenje prosječne potrošnje sa 4,9 na 4,5 litara:

- Inteligentno dopunjavanje baterije, gdje kontrolni sistem dozvoljava alternatoru da dopunjava bateriju kada je motor pod malim opterećenjem, kao što je vožnja nizbrdo.
- Smanjenje frikcije remena koji pokreće alternator i kompresor klima uređaja. Redizajn zateznih remenica i remenica na alternatoru, rezultuje manjom potrošnjom goriva i manjom emisijom.

"Inteligentno dopunjavanje baterije je najvažnija mjera štednje, koja je i najzaslužnija za smanjenje emisije ispod 120 g/km, što u brojnim evropskim zemljama vlasnicima omogućava poreske olakšice i ostale dobrobiti. Osim toga, kroz smanjenu potrošnju može se reći da prosječnom vozaču poklanjamo jedan pun rezervoar goriva godišnje“, tvrdi Ulf Nordström, tehnički projekt menadžer pri Volvo Cars.

1750 km sa jednim rezervoarom goriva

Smanjenje prosječne potrošnje goriva sa 4,9 l/100 km na 4.5 l/100 km, znači da prosječan vozač koji godišnje prelazi 15.000 km za cijelu godinu štedi 60 litara dizelskog goriva, odnosno smanjuje godišnju emisiju ugljen dioksida za 150 kg.

"S obzirom da potrošnja na otvorenoj cesti pada na samo 4.0 litre na 100 km, sa jednim rezervoarom možete preći čak 1.750 km. To je nevjerovatna autonomija kretanja, uzmu li se u obzir dimenzije automobila", kazao je Ulf Nordström.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: