auto
4

Renault želi postati globalni lider na tržištu lakih komercijalnih vozila

Klix.ba
Kao evropski lider lakih komercijalnih vozila (LKV) u posljednjih 17 godina, te čvrste pozicije na južnoameričkom i afričkom tržištu, Renault ambiciozno namjerava ubaciti u višu brzinu i postati globalni lider u LKV segmentu.

Tržište lakih komercijalnih vozila u 2014. progutalo je preko 14 miliona vozila, a Renaultov strateški plan je postati glabalni lider na takvom tržištu. Da bi ostvario taj cilj, Renault je ofanzivno krenuo u širenje ponude oslanjajući se na bazu izuzetno razvijene prodajne mreže i neizmjerno bogato iskustvo sa svojim kupcima, zahvaljujući svom stručnom odjelu Renault Pro+.

Razvoj i širenje u Pick-Up segmetu

Svoj ambiciozni plan Renault temelji na širenju ponude vozila u više različitih segmenata, a tek predstavljeni konceptni pick-up model ALASKAN je jedan od prvih glasnika tog plana. Naime, rast na globalnom LKV tržištu Renault namjerava primarno ostvariti širenjem u segmentu pick-up modela, sa zavidnom prodajom od preko pet miliona vozila u 2014.

Strateški plan razvoja pick-up vozila podrazumjeva kompromis obuhvaćen u tri klase: pick-up modeli od ‘’pola tone’’ nosivosti (zauzimaju tri posto globalnog tržišta), modeli od ‘’jedne tone’’ (17% globalnog tržišta) i tzv. ‘’full size’’ modeli (18% globalnog tržišta) 90% zastupljeni na tržištima SAD-a i Kanade.

Uspjeh novog Trafica

Međutim, Renault se prevashodno oslanja na svoju prepoznatljivu gamu starosjedilaca kao što su: Novi Master iz 2014, obnovljeni Kangoo Express iz sredine 2013. i najnovija generacija modela Trafic. Neizostavan dio karavane lakih komercijalnih vozila postaju električni modeli s kojima je Renault zauzeo ulogu prvog prisutnog proizvođača na svjetskom tržištu sa modelima Kangoo Z.E. (prodaje se u 45 zemalja) i Twizy Cargo.

Pored višestrukih nagrada osvojenih širom Starog kontinenta, Novi Renault Trafic za kratko vrijeme na tržištu dobio je atribut istinskog ureda na točkovima, a pogođeni koncept opravdao je velikim tržišnim uspjehom sa 40.000 prodatih modela u prvoj polovini 2015. godine. Nova generacija Trafica nudi se u 270 varijanti, a nasljeđuje četiri generacije prethodnika čiji uspjeh se mjeri prodajom od 1,6 miliona vozila.

Globalno ime za stručnost: Renault Pro+

Ipak, poslovni korisnici imaju specifične potrebe, a Renault je među prvima odgovorio takvim kupcima nudeći im visoku razinu profesionalnosti. Izgradnjom i lansiranjem stručnog odjela Pro+, Renault je dobio priliku da se obrati poslovnim korisnicima sa specifičnim i stručnim zahtjevima. Do sada Pro+ je bio sinonim za sveobuhvatne prerade Renaultovih lakih komercijalnih vozila, pružajući kupcima mogućnosti jednake krojačkim uslugama prilikom nabavke veće flote vozila sa profesionalnim nadogradnjama.

Kako bi zadržao pozitivno iskustvo svojih kupaca, ali i postao globalni lider na tržištu, Renault Pro+ će kao ‘’stručnjak’’ unutar LKV segmenta od sada pratiti kupca kroz njegovo cjelokupno putovanje, od potrage za idealnim vozilom, načinima finansiranja do kompletnog razdoblja osiguranja i održavanja.