{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Renault u BiH: Nagrađena poslovna strategija

S
23.1.2008. u 15:53
0
0
Renault u BiH: Nagrađena poslovna strategija
0
Renault u BiH: Nagrađena poslovna strategija
Milan Potkonjak
Nakon prošlogodišnje nagrade koju je model Clio osvojio u kategoriji Best Buy automobila, Renaultova poslovna strategija u BiH i plan dugoročnog razvoja prodajno-servisne mreže, koji su u protekloj godini rezultirali rekordnim rezultatima prodaje i sve većim osvajanjem tržišta, su prepoznati i nagrađeni.
Na dodjeli nagrada za Auto godine u Bosni i Hercegovini, održanoj u Sarajevu u kategoriji Managera iz auto-industrije nagradu je osvojio Milan Potkonjak, manager Renaulta za BiH.

Porast prodaje Renaultovih automobila za čak 32% u odnosu na 2006. godinu, svakako je rezultat mudre strategije koju Renault primjenjuje na bosanskohercegovačkom tržištu. Trud koji Renault ulaže u razvoj novih tehnologija za svoja vozila, kontiunuitet u komercijalnoj ponudi, uvođenju najnovijih standarda i normativa Renaulta, te stalna marketinška prisutnost u medijima ove su godine prepoznati i nagrađeni od strane Udruženja auto-novinara BiH.

Manager Renaulta za BiH je, vođen dugogodišnjim iskustvom na ovom specifičnom tržištu, na vrijeme prepoznao želje i stvarne potrebe BiH tržišta. Za takav vizionarski stav, nagrada je dvostruka: uz povećanu prodaju, uslijedila je i nagrada za Managera godine, dodijeljena upravo od onih koji pažljivo prate poslovne tokove u autoindustriji.

"Ključ uspjeha Renaulta u BiH dobrim dijelom leži i u činjenici da naši koncesionari i naša marketinška agencija 2AM Draft FCB najbolje poznaju vlastito tržište. Stoga je vrlo važno da postoji obostrano povjerenje i kvalitetna razmjena informacija i iskustava.”, rekao je Potkonjak.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: