Povećanje u 2011. godini od 25%
0

Rekordna prodaja Nissana u Evropi

Sarajevo-x.com
Nissan je potvrdio rušenje prodajnog rekorda u Evropi za 2011., postižući '”najbolji ikad” tržišni udio na tom području i nadmašujući 2010. za više od 140.000 vozila. U kalendarskoj godini 2011., Nissan je u Evropi prodao 695.702 vozila - punih 25% više od Nissanovog prethodnog rekorda iz 2010.

To znači da je Nissan u razdoblju od januara do decembra 2011. imalo prosječni tržišni udio od 3,7%, postavljajući još jedan rekord i nadmašujući 2010. godinu za 0,6%. Godina je završila dobro i sa decembarskom prodajom od 57.493 vozila, što znači da je Nissan u svakom mjesecu 2011. bio bolji od istog mjeseca 2010. Nissanov rezultat 2011. potvrđuje da je kompanija na putu da postigne svoj zacrtani cilj i do 2016. godine u Evropi postane najveća azijska marka po prodaji, kao dio svog srednjeročnog plana ‘Nissan Power 88’ najavljenog prošle godine.

Glavna uzdanica tokom 2011. bila je porodica crossover modela, sa Qashqaijem, koji je premašio brojku od 250.000 vozila (uključujući verziju “Qashqai +2”), te Juke, koji je u prvoj potpunoj godini proizvodnje premašio brojku od 123.000 primjeraka. Ta izvanredna potražnja za Nissanovim crossoverima značila je 2011. rekord proizvodnje u sunderlandskoj tvornici sa 480.485 vozila. U svojoj 25. godini proizvodnje, tvornica je cijelu godinu Qashqaije proizvodila 24 sata na dan.

Nova Micra, također je sa svojih 75.000 primjeraka uveliko doprinijela rekordu, a potražnja za X-Trail SUV-om povećala se više od tri puta i dosegla 33.000 vozila. Pick-up Navara, proizveden u Nissanovoj tvornici u Barceloni, povećao je prodaju za više od 50% na više od 23.000 primjeraka. NV200, također proizveden u Španiji, prodan je u više od 17.500 primjeraka.

Nissan je u većini glavnih evropskih tržišta tokom 2011. zabilježio znatan rast. U Rusiji, gdje je Nissan najbolje prodavana japanska marka, prodaja se povećala za golemih 75% - ili gotovo 60.000 vozila - u usporedbi sa 2010. Nissan sada drži oko 5,5% cijelog ruskog tržišta, te je u maju uveo treću smjenu u svojoj tvornici u Sankt Petersburgu kako bi podržao proizvodnju Murana, trećeg modela koji se tu izrađuje. U Velikoj Britaniji prodaja je također porasla za 11% u usporedbi sa 2010. na 107.000 vozila, baš kao i u Francuskoj (+31%), Njemačkoj (+18%) i Italiji (+16%).

Vezani članci