Nissan svoju globalnu prodaju bazira na specifičnim crossover modelima, koji se suprotstavljaju tradicionalnim poimanjem automobila. Čini se da i bh. kupci razmišljaju isto, jer je hit prošlogodišnje prodaje, kao i 2010. godine, ponovo bio crossover model Qashqai, koji je u obje verzije, Qashqai i Qashqai +2, pronašao put do 115 novih vlasnika, te tako čini čak 56 posto ukupne prodaje.
Drugi najprodavaniji model je također crossover, Juke, koji je svojom jedinstvenom pojavom osvojio srca 55 kupaca, te tako drži 27-odstotni udio u ukupnoj prodaji. Da nisu pogriješili u izboru, potvrđuje i prestižna titula „AUTOMOBIL 2011. GODINE U BIH“, Udruženja auto novinara BiH, koji su također prepoznali kvalitete ovog neobičnog japanskog automobila. Dobru su potražnju zabilježili i gradski modeli Note i nova Micra, ali i dokazani terenci Pathfinder i X-Trail.
Nastavku dobrih prodajnih rezultata Nissana u 2012. godini će zasigurno doprinjeti kvalitetna ponuda specifičnih crossover modela, koji su očigledno „pogodili“ ukus domaćih kupaca, kao i pažljivo osmišljene prodajne akcije, te očekivano širenje prodajno-servisne mreže, čime će ovi izuzetni automobili dokazane reputacije biti još bliži bh. kupcima.