{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Rast prodaje Volvo vozila u 2011. godini

S
6.1.2012. u 10:20
0
4
Rast prodaje Volvo vozila u 2011. godini
0
Rast prodaje Volvo vozila u 2011. godini
Volvo Car korporacija je imala zanimljivu 2011. godinu sa rastom u svim prodajnim regionima. Volvo je sada najbrže rastući proizvođač luksuznih vozila i na putu je održivog rasta i profitabilnosti. Plan rasta na kineskom tržištu, od vitalnog je značaja za globalni prodajni plan od 800.000 vozila do 2020. godine, a ekspanzija u Kini omogućena je otvaranjem lokalnih proizvodnih pogona.
Sa novim kineskim vlasnicima, Volvo Car korporacija je najavila značajne investicije u razvoj novih proizvoda i sistema. Ova intenzivna faza investiranja u odjel za istraživanje i razvoj, će biti temelj dugogodišnje kompetitivnosti. Osnovu svih budućih Volvo modela predstavlja SPA podesiva platforma, koja će u kombinaciji sa novim motorima i elektrifikacijskom strategijom, omogućiti Volvu da postane lider kada je u pitanju efikasnost.

Nova globalna brend strategija "Stvoren za Vas" je važan dio Volvo plana revitalizacije. Ova strategija naglašava pravac budućeg Volvo razvoja, a ključna riječ je human. To znači da Volvo automobili razumiju ljudske potrebe i nude nekomplicirano luksuzno iskustvo, zadržavajući provjerene kvalitete sigurnosti i pouzdanosti.

Porast prodaje za 20,3 posto

U 2011. godini Volvo je prodao ukupno 449.255 vozila, 75.730 više nego 2010. godine, te tako ostvario porast prodaje od 20.3 posto. Volvo je tako postao najbrže rastući proizvođač luksuznih vozila. Značajan porast prodaje zabilježen je u svim prodajnim regionima, a najveći je zabilježen u Kini, čak 54,4 posto više nego u 2010. godini.

Prodaja u Sjevernoj Americi je porasla za 25,5 posto, u Nordijskom regionu za 13,3 posto, a u Evropi za 13,1 posto. Istovremeno je u svim regionima porastao i tržišni udio u odnosu na 2010. godinu. Porast prodaje najviše se može zahvaliti jakoj potražnji za modelima serije 60; Volvu S60, V60 i XC60. Evidentan je i nastavak dobre prodaje štedljivih DRIVe modela, dok terenski nastrojeni XC modeli drže čak 36 posto ukupne prodaje.

Profitabilna prva tri kvartala i očekivano pozitivan bilans u kompletnoj 2011. godini

Volvo se postepeno vratio održivoj profitabilnosti, te je u prva tri kvartala zabilježio porast profita, pa bi i cjelokupna godina trebala biti više nego isplativa za švedsku marku. Rezultat je to bolje prodaje i bogatije ponude modela, a isti nisu narušila ni značajna investiranja u novu tehnologiju, te fluktuacije u valutnim omjerima.

Novi proizvodi

Volvo kupci sada mogu birati između ukupno sedam modela emisije ugljen dioksida ispod 120 g/km, s tim da tri imaju emisiju ispod 100 g/km. Posljednji dodatak su DRIVe verzije modela S60 i V60 sa emisIjom od 114, odnosno 119 g/km, što odgovara prosječnoj potrošnji od 4,3, odnosno 4,5 litara na 100 km. Poboljšani motori se već nalaze u DRIVe verzijama modela C30, S40 i V50 čija emisija iznosi tek 99 g/km. Modeli S80, V70 i XC70 su unaprijeđeni novim Volvo Sensus infotainment sistemom i poboljšanim motorima. Aktivni sigurnosni sistem detekcije pješaka sa automatskim kočenjem je također dostupan, a City Safety sistem je u ovim modelima dio standardne opreme.

Volvo XC90 SUV je također blago osvježen, sofisticiranijim linijama i materijalima, dok je Volvo C70 Cabriolet dostupan u specijalnoj Inscription verziji. Kada je u pitanju provjereni D5 motor, Volvo inženjeri su uspjeli isti ojačati sa 205 KS i 420 Nm na 215 KS i 440 Nm, dok je potrošnja istovremeno smanjena za 8 posto. Tako recimo Volvo S80 D5 sa manuelnim mjenjačem i start&stop sistemom u prosjeku troši tek 4,9 litara, što odgovara emisiji ugljen dioksida od 129 g/km.

Start&stop sistem je uparen i sa automatskim mjenjačima, te donosi 10 g/km manju emisiju, odnosno 0,4 litre manju potrošnju. Na kraju, Volvo S60 R-Design nudi još više atraktivnosti i vozne dinamike, a tehnološka novotarija je mobilna aplikacija koja omogućava vlasniku da ostane u kontaktu sa parkiranim vozilom.

Konceptna vozila

Na sajmu automobila u Shanghaiju, u aprilu 2011. godine, Volvo je predstavio remek djelo skandinavskog dizajna za kupce sa istančanim ukusom - Concept Universe - veliki luksutni sedan sa humanim dizajnerskim jezikom. Slijedio je Concept You na sajmu u Frankfurtu u septembru 2011, godine, koji je nagovjestio buduće Volvo modele.

Bh. auto godine 2012.

07.01.2012. u 15:35

Spreman redizajnirani Megane

05.01.2012. u 20:20
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: