Tako redizajnirani primjerak Range Rovera, modelske 2006. godine donosi par novih motora, dok su ostali djelovi lagano usavršeni. S dizajnom nije previše eksperimentisano, jer su kupci zadovoljni posebnim i prepoznatljivim oblikom. Na izgledu je tako urađeno par "kozmetičkih" zahvata, gdje spadaju nova prednja maska i branik, prednja/zadnja "rasvjeta", dorađeni otvori za hlađenje na bokovima kao i nove 19 i 20' felge. Ista filozofija redizajna vanjštine primjenjena je i u unutrašnjosti, a donosi par novih boja interijera uz poboljšanu zvučnu izolaciju.
Najveća novost je većini nevidljiva, naravno radi se o novim motorima. Slabiji 4.4l V8 razvija 306 KS, što je 20 više od sadašnjeg modela. Drugi je preuzet iz Jaguara, a do sada se nije ugrađivao u Range Rover. Radi se o 4.2 V8 motoru, nedavno predstavljenom u manjem Range Sport modelu, koji uz pomoć kompresora razvija 396 KS i 560 Nm obrtnog momenta. Novi motori će osim boljih performansi, tvrde iz Land Rovera, donijeti i manju potrošnju goriva.
Ostale promjene modela za 2006. godinu svode se na bolje podešen upravljački sustav, poboljšane kočnice i zračni ovjes. Također, mnoštvo je sitnica koje život u vozilu čine lakšim, a nabrojat ću samo neke, kao svjetla koja se okreću u smjeru krivine, sistem za praćenje pritiska u gumama, kamera za vožnju u rikverc...
Za one zahtjevnije, pripremljen je i posebni multimedia paket sa DVD-om, LCD ekranima za putnike na zadnjim sjedištima, sa odvojenim slušalicama za iste. Detaljnije specifikacije, koje ukljućuju i performanse modela, biti će poznate tek sljedeće godine nakon zvaničnog predstavljanja. U prodaju bi osvježeni Range trebao stići u ljeto naredne godine, a javnosti će prvi puta biti prikazan na predstoječim auto salonima u LA i Detroitu.
B. K.