auto
0

Märtin pobjeđuje i u Catalunyi

AutoOnline
Kombinacija Märtin – Ford – Michelin od samog je početka Relija Katalonije bila pri vrhu. Pored konkurencije u vlastitim redovima, od strane timskog kolege Duvala, Estonac se borio i sa novim svjetskim prvakom.

No, i Duval i Loeb završili su svoje nastupe prije vremena – Duval je izletio sa ceste na kraju prvog dana, dok je na samom pošetku drugog dana Loeb razbio karter na motoru svoje Xsare. Nakon toga je Märtin znalački održavao prednost u odnosu na Marcusa Grönholma, čiji je Peugeot ovaj put izdržao do kraja. Isto se ne može reći za njegovog timskog kolegu Loixa, kojeg je još prvog dana zaustavio problem sa elektronikom.

Carlos Sainz je u posljednjem nastupu na domaćem terenu, pred odlazak u mirovinu, dosegao podijum, i to po 97. put u svojoj prebogatoj karijeri. Možda i najprijatnije iznenađenje “asfaltnog” dijela sezone bio je nekadašnji “formulaš” Stephane Sarrazin. On je u privatnoj Subaru Imprezi, podržanoj od strane francuske auto-moto sportske federacije FFSA iza sebe ostavio obojicu tvorničkih vozača Subarua. Uz očitu sklonost ka asfaltiranim podlogama, Sarrazinu su sigurno pomogle i Michelinove gume. Pirellijevi pneumatici na tvorničkim automobilima na suhom asfaltu ponovo nisu bili dorasli konkurenciji, te se razočarani Solberg morao zadovoljiti petim mjestom, dok je Hirvonen uspio ugrabiti jedan bod za 8. mjesto.

Bolje dane za Mitsubishi najavili su Dani Sola i Gigi Galli, završivši na 6., odnosno 7. poziciji. Gilles Panizzi odlično je krenuo, te bi sigurno bio u konkurenciji za bodove da ga kockanje sa gumama nije koštala previše vremena. U Kataloniji se odigrao i posljenji čin drame u JWRC-u. Novi prvak zove se Per-Gunnar Andersson. Šveđanin je u svom Suzukiju na cilj stigao kao drugi, no to mu je bilo dovoljno za osvajanje titule. Izravni konkurent i vodeći u poretku prije Katalonije Guy Wilks završio je svoj nastup u jarku na 15. brzincu, dok Bernardiju ni pobjeda u klasi nije pomogla da Andersonu preotme krunu.

Rezultati Relija Katalonije:

  1. Märtin / Park - Ford - 3:40:43.8
  2. Grönholm / Rautiainen - Peugeot +23.2
  3. Sainz / Marti - Citroën +37.7
  4. Sarrazin / Pivato - Subaru +2:50.4
  1. Solberg / Mills - Subaru +3:06.7
  2. Sola / Amigo - Mitsubishi +3:55.7
  3. Galli / D’Amore - Mitsubishi +4:05.9
  4. Hirvonen / Lehtinen - Subaru +4:31.7