auto
0

PSA Grupa prešla milion prodanih vozila u Evropi, povećanje od 7.4%

Klix.ba
Grupa PSA povećala prodaju u Evropi za 7,4%, u odnosu na prvo polugodište 2015. godine, i to prodavši čak 1.056.000 primjeraka.

Prodaja marke Peugeot povećala se za 7.9% na 601.000 jedinica, posebno zahvaljujući modelima Peugeot 2008 (+16% i 99.900 prodanih vozila) i Partner (+8% i 62.800 prodanih vozila), koji zauzimaju 2. mjesto u svojim segmentima u Evropi.

Peugeot 208 i 308 nastavljaju svoj rast: 208 (+15% i 157.800 prodanih vozila) i 308 (+10% i 119.200 prodanih vozila). Prodajni rezultati ove marke posebno su impresivni u Italiji (+17.4%), Španiji (+12.5%) i u Nizozemskoj (+8.8%).

Ove odlične performanse bit će podržane u drugom polugodištu s nekoliko novih proizvoda: novi SUV Peugeot 2008 i 3008, te novi Peugeot Traveller i Expert.

S 414.000 jedinica, Citroën je zabilježio rekordnu prodaju u proteklih 5 godina, s rastom od 7.2%. Ta dinamika ostvarena je zahvaljujući modelu C4 Picasso, lideru među monovolumenima u Evropi, ali također i modelima C4 Cactus i C1, koji su zabilježili porast prodaje.

Na tržištu lakih privrednih vozila, Berlingo također potvrđuje svoj uspjeh kao lider u svom segmentu. Solidne performanse omogućile su ovoj marki ostvarivanje prednosti na najvećim tržištima (Velika Britanija, Španija i Njemačka). Taj zamah će se ubrzati u drugom polugodištu, zahvaljujući dolasku novih modela: novi C4 Picasso, novi Jumpy, SpaceTourer i novi C3, koji će najesen zamijeniti najprodavaniji model marke.

Prodaja marke DS s 40,900 jedinica povećala se za 0.7%. S lansiranjima novih DS 3 i DS 3 Cabrio, DS raspolaže s potpuno novom obnovljenom gamom. Za istaknuti je prodajni uspjeh DS 4 i DS 4 Crossback, gdje Crossback predstavlja 28% prodaje ova dva premium kompakta. Marka nastavlja s širenjem svoje prodajne mreže koja, krajem juna 2016. godine uključuje 21 DS Store-a i 86 DS Salona u Evropi.