{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Prodaja Seata u Zapadnoj Evropi

19.1.2004. u 23:00
0
0
Prodaja Seata u Zapadnoj Evropi
0
Prodaja Seata u Zapadnoj Evropi
Zabilježen je znatan porast registracije novih vozila marke Seat u Zapadnoj Evropi čak i pored opšteg pada prodaje vozila u 2003.godini
Seat je okončao 2003.godinu sa porastom registracija novih vozila u Zapadnoj Evropi na 381.160 jedinica, što je za 1,5% više nego u 2002.godini. Ovo je zabilježeno i pored opšteg pada prodaje vozila. Španska marka je jedan od rijetkih evropskih proizvođača vozila koji je povećao svoj tržišni udio, dostižući 2,7%.

Prema riječima Lars-Henner Santelmanna, zamjenika predsjedavajućeg za prodaju i marketing, ovaj rezultat je pokazatelj da firma dobro posluje i da zadovoljava plan kojeg je Seat definisao na početku godine. Također on je dodao da se prepoznaje pozitivna evolucija marke u kontekstu koji je također definisan na početku godine od strane Evropskog zakona o distribuciji vozila.

Izvoz je pokazao značajan porast u dvije glavne evropske zemlje. U Njemačkoj sa približno 59.000 jedinica (porast od 15%), a Velika Britanija sa približno 35.000 (21% više) jedinica.

U okviru novog Evropskog Distributivnog Sistema, Seat je uveo novu prodajnu strukturu pod nazivom “Modularni sistem” koji se zasniva na podjeli poslova distribucije na četiri osnovne funkcije: procjenu prodajne mreže, lokalni marketing, logistiku i finansije.

U matičnoj Španiji, gdje Seat realizuje trećinu ukupne prodaje, registrovano je više od 148.100 vozila, što znači porast od 3,2%.
Do ovih sjajnih rezultata došlo se usljed uspjeha modela Ibiza i Leon. Prodajnim rezultatom od 66,300 jedinica (3,7% više nego u prošloj godini), Ibiza je ponovo bila najprodavaniji model u svom segmentu. Prošle godine je u Španiji registrovano oko 39.300 modela Leon, što je za 15% više nego u prošloj godini, a što je prodajni rekord od uvođenja ovog modela na tržište u 1999.godini. Prodaja najsnažnijih modela Top Sport i Cupra R čini 25% od ukupne prodaje, što je dokaz popularnosti Seat modela sa najsnažnijim, sportskim performansama.

Ostali modeli su također imali značajan porast prodaje kao što je slučaj sa Alhambrom sa približno 3500 jedinica (28,3% više u odnosu na 2002.godinu), što je najveća količina registrovana u Španiji od njenog uvođenja na tržište, 1996.godine.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: