Strateški potez širenja proizvodne linije jedan je od ključnih razloga za Mazdin vrtoglavi rast širom Europe. Za manje od dvije godine, Mazda je predstavila vozila koja nikad ranije nisu bila u njenom portofoliu, kao što su Mazda 3 MPS, unikatna Mazda MX-5 Roadster Coupe te sportski crossover SUV - Mazda CX-7.
Mazda Motor Corporation počinje sezonu europskih auto sajmova globalnom premijerom nove Mazde 2 sa troja vrata. Predstavljena u oktobru 2007-e, nova Mazda 2 je automatski postala evropski hit. Do januara 2008-e, više od 18,000 kupaca je izabralo baš ovaj Mazdin model kao svog motornog ljubimca. Pored nedavno dobijenih 5 zvjezdica na Euro NCAP testu, svoj kvalitet Mazda 2 je dokazala i nagradama za automobil godine u Austriji, Belgiji, Hrvatskoj i Danskoj. Sada, sa novim hatchback modelom sa troja vrata, Mazda 2 će zasigurno postati još popularnija na evropskom tržištu.
Pored ovog modela, posjetitelji ženevskog sajma imaju priliku vidjeti i uzbudljivi konceptni automobil Mazda Taiki, zatim Mazda 5 Hydrogen Hybrid, ponosni predstavnik eko i sigurnosne tehnologije kod dizel motora, kao i karavan izvedbu potpuno nove Mazde6.