Ovo možda i ne bi bila tako interesantna vijest da se ne radi o uvođenju turbo benzinskog agregata, čime se BMW vraća slavnim korijenima, a prvenstveno mislimo na legendarni 2002 Turbo.
Coupeovske Serije 3 pogonjene rednim turbo šestocilindrašem radne zapremine 3.0 litra ipak, i na sreću, neće zamjeniti M3 verziju, nego će samo dopunjavati ponudu. U početku će se ovaj agregat nuditi u coupe verziji, ali će naknadno biti uveden i u ponudu za klasičnu trovolumensku, i karavansku karoserijsku verziju.
Očekuje se da će ovaj turbo «šestak» producirati oko 330 KS, što je oko 72 KS više od novog 330i agregata i 13 KS više od 3.2 litrene jedinice koja se ugrađuje u još uvijek aktuelni M3. Za ovaj agregat su posuđena riješenja sa posljednjih turbodizelaša, gdje zatičemo dva turbo punjača, jedan koji je operativan pri nižim vrtnjama motora, a drugi pri višim okretajima, čime se dobiva ravnomjerna distribucija snage i momenta.
Performanse će biti zaista vrhunske i dostojne modela ovog Bavarskog proizvođača, te će 335i ubrzavati do stotke za šest sekundi, dok će brzinski maksimum biti po navici elektronski ograničen na 250 km/h. Također iz BMW-a tvrde da će ovaj agregat biti i izuzetno štedljiv, s obzirom na snagu, a to se može zahvaliti i sprezi turbo tehnologije sa Vanos i Valvetronic sistemima upravljanja ventilima.
Potvrdu čeka još samo ugradnja sekvencijalnog SMG mjenjača, a na tržištu se 335i može očekivati već sredinom 2006. godine.
Elvir Zubović