{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Povećanje prodaje i udjela na 13 evropskih tržišta

S
9.7.2010. u 21:55
0
2
Povećanje prodaje i udjela na 13 evropskih tržišta
0
Povećanje prodaje i udjela na 13 evropskih tržišta
Kao jedan od argumenata da je oporavak od globalne krize zaista započeo, “Chevrolet” ističe da u prvom periodu ove godine bilježi zaista izuzetan rast prodaje u Španiji, Danskoj, Francuskoj, Portugalu, Turskoj, Nizozemskoj, Grčkoj, Švicarskoj i Švedskoj, ali i u BiH.

”Chevrolet” u Bosni i Hercegovini je u prvoj polovici godine zabilježio rast prodaje od
impresivnih 203,6 odsto u odnosu na isto period prošle godine, dok je istovremeno ukupno tržište u BiH bilježi pad u više od 11 odsto. S 8,88% “Chevrolet” zauzima visoko treće mjesto na tržištu automobila, pogotovo u poređenju s 2,61% u prvoj polovici 2009. godine.

“Chevrolet Europe” prodao je od januara do juna ove godine 232.417 automobila, što
je 16.401 automobila ili 8% više u usporedbi s istim periodom prošle godine. “Chevroletov” udio na evropskom tržištu porastao je tako na 2,4 odsto, izračunato prema rastu udjela u 13 evropskih zemalja.

Wayne Brannon, koji je na čelu “Chevroletovih” evropskih operacija najavljuje: „Sljedeće godine predstavit ćemo sedam novih modela, te ćemo se u skoroj budućnosti prebaciti s pokrivanja trećine evropskih automobilskih segmenata na polovicu“.


“Chevrolet” je zabilježio posebno velik rast prodaje u mnogim južnoevropskim državama, kao što su Španija, Francuska, Portugal, Grčka i Turska. S druge su strane i Danska, Nizozemska, Švedska, Švicarska te Belgija također zabilježile trocifren ili dvocifren rast prodaje. U Rusiji, gdje se tržište polako oporavlja, “Chevrolet” je zadržao svoju poziciju vodeće inozemne marke, i to sa stabilnim tržišnim udjelom od 6,5 posto.

Sa svojim novim gradskim minimodelom Sparkom, “Chevrolet” je povećao svoj udio sa 5,7 na 7% u ovom segmentu koji inače bilježi lagani pad. Time je postao četvrti najbolje prodavani brand u Evropi u ovom segmentu, prodavši ukupno 50.127 automobila.

U segmentu kompaktnih trovratnih modela, Chevrolet Cruze, koji je nositelj titule AUTOBEST automobil godine 2010 i ima EuroNCAP-ovu sigurnosnu ocjenu od pet zvjezdica, i dalje je vodeći na tržištu u mnogim državama. Njegov udio u segmentu iznosi 36%, pa je tako naprimjer Španiji od januara do juna ove godine prodano čak 4.375 Cruzea.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: