Prema riječima Dr. Joachima Schmidta, izvršnog direktora za prodaju i marketing Mercedes-Benz putničkih vozila Daimlera AG, „M-klasa je bila veliki uspjeh od samog početka. Više od 1,2 miliona vozila prodato je od trenutka kada je M-klasa predstavljena, prije 14 godina. Ne samo da je to čini najprodavanijim SUV vozilom u svom segmentu, nego i vozilom koje ima najodanije kupce. Nova M-klasa sigurno će nastaviti ovu uspješnu priču i doprinijeti povećanju prodaje u narednim godinama.“
Više od pola miliona kupaca se odlučilo za sadašnji model M-klase od tržišnog predstavljanja u 2005. godini, čineći ga time Mercedesovim najprodavanijim SUV modelom.
Zahvaljujući AdBlue tehnologiji, dva dizelska modela ML 250 BlueTEC 4MATIC i ML 350 BlueTEC 4MATIC već sada ispunjavaju Euro 6 norme o čistoći ispuha, koje će u Evropskoj Uniji postati obavezujuće 2014. godine.
Paket sigurnosnih mjera obuhvata do devet zračnih jastuka, PRE-SAFE sistem preventivne zaštite putnika, sistem upozorenja za gubitak pritiska u gumama, adaptivno kočiono svjetlo, i BAS sistem pomoći pri kočenju. Dodatno, aktivni poklopac motora poboljšava nivo sigurnosti za ostale učesnike u saobraćaju, poput pješaka, biciklista i motociklista. Kao dio dodatne opreme dostupni su i drugi sistemi asistencije, poput asistenta za voznu traku i asistenta za mrtvi ugao.
U skladu sa stalnim aktivnostima, AUTOline je napravio iskorak u cilju stvaranja povoljnijih uslova za kupovinu novog Mercedesovog SUV-a. Tako je nova M-klasa cjenovno je pozicionirana veoma atraktivno, sa cijenom nižom nego na tržištima u okruženju. Zanimljivo je istaći da će za nju bosanskohercegovački kupci morati izdvojiti manju svotu novca nego kupci na njemačkom tržištu. Sa PDV-om tako model ML 250 BlueTEC 4MATIC košta 104.750 KM, slijedi ga model ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY koji košta 107.761 KM do registracije, dok je trenutno najskuplji novi ML u BiH, model ML 350 BlueTEC 4MATIC koji košta 112.739 KM.