{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Peugeot 208 zvanično stigao u BiH

14.6.2012. u 11:21
0
0
Peugeot 208 zvanično stigao u BiH
0
Zvaničnom premijerom na Vlašiću jučer je Peugeot uveo novi model 208 na tržište Bosne i Hercegovine. Imali smo priliku napraviti prve kilometre sa privlačnim francuskim kompaktom, a uskoro će to moći napraviti i građani širom BiH u sklopu tradicionalnog Peugeot Road Show-a.
Sa željom da se osmisli način koji će dovesti do uspjeha koje su postigli ikone 205, 206 i 207, Peugeot nije oklijevao prepisati recept, ali ga i poboljšati, te tako stvoriti novi Peugeot 208.

Rezultat toga je prekretnica prekretnica u izradi automobila, napredak koji se prije svega ogleda u smislu težine, poboljšane aerodinamike kao i nove generacije 3-cilindarskih benzinskih motora.

Peugeot 208 je i ekološki osvješten, pa se tako hvali smanjenjem emitovanja CO2 za 46g/km u poređenju sa prethodnikom, 207-icom sa benzinskim motorom.

Opremljen unaprijeđenim instrumentima i kontrolama, Peugeot 208 nastoji promijeniti svakodnevicu svojih vozača i putnika. Između ostalog, tu je novi sistem Park assist koji nudi izdašnu pomoć pri parkiranju. Kada se "uoči" mjesto za parkiranje, Park assist automatski parkira automobil i sam manevriše.

Smanjivanjem prednjeg dijela za 6 cm i zadnjeg dijela za 1 cm u odnosu na 207-icu uz smanjenje ukupne težine, značajno su poboljšane proporcije, agilnost i svakodnevne praktičnost. U isto vrijeme kada je započet proces pronalaženja načina za smanjenje težine, krenula je i utrka za pronalaskom načina koji će omogućiti manju potrošnju goriva, povećanje pasivne sigurnosti i poboljšanje dinamičkih performansi vozila.

Tako je 208-ica 110 kg lakša od 207-ice sa istim 1.4 HDi motorom, i čak do 173 kg s benzinskim motorom iste snage. Ukratko, inžinjerski podvig Peugeota koji omogućuje 208-ici početnu težinu od 975 kg, što je težina kojom se svojevremeno mogla pohvaliti 205-ica.

Međuosovinski razmak je identičan onom kao kod 207-ice, a konstrukcijok kompaktnijih naslona prednjih sjedala i ukupnom optimizacijijom dizajna obezbjeđeno je značajno više prostora u zadnjem dijelu za putnike, pa tako i uz kompaktnije proporcije 208-ica nudi 5 cm više prostora za koljena u poređenju s 207-icom, kao i veći prostor za prtljag. Prtljažnik ima kapacitet od 311 litara i do 1.152 litara kada su stražnja sjedišta sklopljena.

I u unutrašnjosti Peugeot 208 donosi veliki broj novosti, pa će tako većini svojih kupaca pružiti ugođaj korištenja velikog 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir preko kojeg je omogućen jednostavan pristup mnogim funkcijama radija, bluetooth seta ili kontroli puštanja muzičkih fajlova preko USB konekcije ili audio "streama".

Ekran se ističe i donosi "polu-plutajući" izgledom, a smješten je na vidljivom i dominantnom mjestu nadohvat ruke i u nivou očiju za maksimalnu sigurnost, udobnost i sklad sa ostalim komponentama na instrument tabli.

Unutrašnjost je također posebno redizajnirana radi akustike i zvučne izolacije od vibracija. Prateći primjer rada na 508-ici, slijedeći buku do njenog izvora (akustička “inkapsulacija“ motornih komponentni), manjak buke unutar automobila je znatno unaprijeđen u poređenju sa 207-icom, a istovremeno doprinosi smanjenju težine vozila.

Težina, aerodinamičnost i veoma nizak otpor guma pri kretanju kao i ekspertske i tehnološke inovacije PSA Grupe u domeni motora su faktori koji omogućavaju modelu 208 da napreduje na novi nivo u CO2 performansama. Efikasnost HDi, VTi i THP benzinskih motora, pojačana dolaskom nove generacije trocilindričnih benzinskih motora doprinosi smanjenju od 34 g/km u prosječnoj emisiji CO2 linije 208 u odnosu na pokrenutu liniju 207.

Ponuda dizelskih motora kod Peugeota 208 sastoji se od dva motora u nekoliko verzija, i to 1,4 HDi FAP sa 68 KS uz ručni mjenjač s 5 brzina ili auto-pilotirani mjenjač s 5 brzina i Start & Stop sistem, te 1,6 e-HDi FAP u verzijama sa 92 KS i 115 KS uz mogućnost izbora ručnog mjenjača s 5 brzina, tačnije sa 6 brzina na jačem motoru i automatiziranog mjenjača sa šest stepeni prenosa.

Ponuda benzinskih motora za 208-icu je nešto bogatija zahvaljujući novim trocilindrašima, pa su tako tu 1,0l VTi sa 68 KS 1,2 VTi sa 82 KS, 1,4l VTi sa 95 KS, dok vrh ponude benzinaca predstavlja hvaljeni 1,6-litarski atmosferski VTi motor sa 120 KS i snažni 1,6 THP turbobenzinac sa 155 KS.

Model u standardu dolazi sa ABS-om, ESP-om, šest zračnih jastuka, tempomatom, signalizacijom za nevezane pojaseve i mnogim drugim sigurnosnim dodacima. Potpuno nova vozačka pozicija dodatno je doprinjela jačanju sigurnosnog faktora jer je skraćeno vrijeme pomjeranja vozačevog pogleda sa ceste na instrument tablu.

208-ica se ističe i niskom potrošnjom tako da troši od 3,4 litara goriva u uslovima vožnje van grada i emituje u prosjeku 34 g/km CO2 manje u odnosu na 207. Peugeot 208 nudi veliki izbor motora a verzija sa 3-cilindričnim benzinskim motorom nove generacije 1.0 sa 68 KS i paketom opreme Access biće dostupna od 19.630 KM.

Građani BiH će imati priliku da testiraju 208-icu u sklopu tradicionalnog PEUGEOT ROAD SHOW-a koji će se održati u Banjoj Luci 14.06. na Trgu Krajine, zatim u Doboju 15.06. na platou ispred Pavlović banke, isti dan u Prnjavoru 15.6. na Trgu srpskih boraca, Tuzli 16.06. ispred tržnog centra Mercator, Mostaru 22.06. na Rondou, Sarajevu 23.06. na Trgu Oslobođenja, Bihaću 28.06. ispred hotela Park i zatim u Brčkom 29.06. ispred hotela Jelena.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: