Smanjena potražnja
0

Pad prodaje Land Rovera

Sarajevo-x.com
Novi vlasnik marke Land Rover, indijski proizvođač Tata, odlučio je da s obzirom na ukupno smanjenje prodaje SUV vozila reduciraju i proizvodnju Land Roverovih modela, te tako izjednače kapacitet ponude sa potražnjom.

Land Rover je još jedna marka u nizu koja direktno osjeća trend pada prodaje SUV-ova, a koji je prouzročen povećanjem cijena goriva. Da je tržište modernih terenaca zaista u problemima najbolje možda govori potražnja u SAD-u, koja je po prvi put počela značajno opadati zbog sve skupljeg goriva. Iako SUV-ovi nisu jedini na udaru, potražnja generalno rastrošnih automobila opada, činjenica je da su najviše pogođeni ovim trendom. Za sada Land Rover je bio jedan od, uslovno rečeno, sretnih proizvođača, s obzirom na to da su u toku ove godine zabilježili pad prodaje od svega 3% u odnosu na isti period prošle godine.

Ipak, kao mjeru predostrožnosti kompanija Tata Motors povukla je jedan potez unaprijed, te reducirala proizvodnju. Ujedno, optimističan podatak o malom padu prodaje tek je djelimično tačan. Naime, velika rastuća tržišta kao što su Rusija i Kina koja su u stanju „progutati“ velike količine automobila glavni su razlog za manju stopu pada prodaje. S druge strane, u SAD-u i Evropi Land Rover je zabilježio pad prodaje od čak 30%. Upravo zbog ovog podatka Tata je povukla prvi potez u zaštiti od manje potražnje i od gomilanja proizvoda na lagerima. Konkretno, u Land Roverovoj fabrici u Solihullu biće ukinute čak dvije smjene, dok će u pogonu u Halewoodu Land Rover ukinuti čak 300 radnih mjesta.