U intervjuu koji je dao britanskom magazinu CAR, produkt menadžer Porschea James Eastwood rekao je da se snaga Porschea 918 Spyder neće podizati na nivo koji imaju njegovi najljući konkurenti LaFerrari i McLaren P1, jer Porscheova tehnologija Spyderu već omogućila da i na cesti i na stazi bude brži od spomenutog konkurentskog dvojca.
Govoreći o težini, Eastwood je rekao da 918 Spyder sa svim tekućinama i punim rezervoarom goriva teži 1700 kilograma. Uz opcioni „Weissach package“, koji je do sada naručilo više od 50 posto budućih vlasnika, težina će se moći smanjiti za 50 kilograma.
Još uvijek se radi na razvoju sistema upravljanja na sva četiri točka. Nešto slično već je implementirano na novom Porscheu 911 GT3. Uz pomoć takvog sistema upravljanja, mjerenja na krugu pokazala su da 918 Spyder ostvaruje vremena kao da njegov motor ima dodatnih 50 KS, odnosno kao da je cijeli automobil lakši za 100 kilograma.
Na kraju, Eastwood je dodao da ni najmanje ne sumnja kako će Porsche veoma brzo prodati svih 918 predviđenih primjeraka.
Možda vas zanima
Vezani članci
Osvrt na sedamdesete
Rezvani nudi zanimljivo rješenje vlasnicima aktuelnog Porschea 911
Nije za svačiji ukus
Ovako izgleda Porsche 911 Turbo nakon Mansoryjevog tretmana
Ide na aukciju