Insignia koja je začudo pokretana zadnjim pogonom se u trenutku može transformirati iz udobnog četverosjeda namjenjenog za svakodnevne aktivnosti u porodični peterosjed koji će ispuniti sve vikendaške zahtjeve jedne prosječne porodice.
Za pogon je zadužen aluminijski V8 agregat obdaren sa punih 347 KS i koji je najzaslužniji za elektronski kontrolisanu maksimalnu brzinu od 250 km/h i sprint od 0 do 100 km/h koji traje ispod 6 sekundi.
Kako kaže Martin Smith, izvršni direktor Opelove dizajnerske ekipe, sa svojim izvrsno izbalansiranim proporcijama ali i elegantnim te dinamičnim linijama Insignia po prvi put uvodi nova Opelova dizajnerska riješenja u visoku klasu.
Impresivna maska je izlivena iz čistog aluminija te naglašeno dominira prednjim dijelom automobila. Gledajući sa strane do izražaja dolaze dinamične i čiste linije a najupečatljivija su “ramena” koja kao da rastu iz prednjih i zadnjih blatobrana te daju izuzetnu mišićavost cijeloj karoseriji.
Diskretne hromirane lajsne daju elegantan okvir liniji prozora a tome je pripomogao i prividni nedostatak B nosača. Potpunom utisku veoma ekskluzivnog automobila svakako doprinose i 21 colne felge od poliranog aluminija.
Potpuna inovativnost nas dočekuje i u unutrašnjosti, a pored ostalog ogleda se u središnjem grebenu između zadnjih sjedišta koji se lakoćom može potisnuti u prtljažnik te se tim činom pojavljuje sklapljanjem sakriveno peto sjedište.
Tu su i ostale “perverzije” modernih luksuznih automobila kao što su ekskluzivne drvene obloge, DVD player, frižider za dvije flaše šampanjca te specijalni pretinac za skupe, po mogućnosti, kubanske cigare.