{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Opel Insignia nasljeđuje Vectru

F
20.4.2008. u 17:59
0
0
Opel Insignia nasljeđuje Vectru
0
Opel Insignia nasljeđuje Vectru
Svojim revolucionarnim dizajnom i visokom tehnologijom, Insignija je kvantni skok prema pomlađivanju branda i stvaranju idealne prilike za ponovno otkrivanje Opela.
Izgled novog, 4,83 metra dugog peterosjeda jasno izražava Opelovu strategiju da učini pristupačnima naprednu tehnologiju i privlačan dizajn. Insigniju krasi izražajna, a opet elegantna silueta s linijom krova nalik na onu kupea. Izražajan oblik karoserije dodatno je naglašen rešetkom s novodizajniranim Opelovim logom. Među ostalim prepoznatljivim dizajnerskim elementima su spuštena prednja i stražnja svjetla te pločasta bočna linija koja počinje odmah iza prednjih kotača i pruža se čitavim postraničnim dijelom vozila. Oba ova detalja daju Insigniji snažan, a elegantan izgled.



'S Insignijom predstavljamo uzbudljiv novi sofisticiran dizajnerski jezik koji je kombinacija skulpturalnosti umjetničkog pristupa i njemačke preciznosti. Naš je cilj razviti automobil moćnog izgleda koji će pozivati vozače da sami isprobaju vrhunsku voznu dinamiku koja jednostavno izbija iz snažne Insignijine pojave', rekao je Mark Adams, potpredsjednik dizajna u GM-u Europe.

Odražavajući vanjski izgled, forme i materijali korišteni u unutrašnjosti, koji artikuliraju obećanje uživanja u pokretu, odlikuju se najvišom kvalitetom. Središnja konzola proteže se virtualno cijelom širinom unutrašnjosti od ploče s instrumentima do vrata na vrlo sofisticiran način, tako da obgrljuje putnike. Ova tema krila protezat će se kroz sve buduće Opelove modele. Crveno ambijentalno svjetlo, koje će se također naći u budućim modelima Opelovih automobila, daje topao, luksuzan osjećaj. Velika je pozornost posvećena i sjedalima koja postavljaju nove standarde u ergonomiji, udobnosti i sigurnosti.



Opelova pionirska uloga i jedinstvena stručnost u tehnologiji svjetala nastavlja se i kod Insignije upotrebom posljednje generacije sustava prilagodljivih prednjih svjetala (AFL, Adaptive Forward Lighting). Devet različitih postavki snopova svjetla automatski se prilagođavaju različitim voznim uvjetima, istovremeno povećavajući sigurnost i uživanje u vožnji. Još jedan novi element sustava AFL su LED dnevna svjetla koja troše značajno manje energije nego konvencionalna svjetla s halogenim žaruljama te se time smanjuje emisija CO2 sa 6 g/km na gotovo nula.

Insignia se od svoje premijere nudi s pogonom na prednjim i na četiri kotača. Proaktivna i trenutna raspodjela okretnog momenta zahvaljujući sustavu “Adaptive 4X4” osigurava optimalnu vuču, no također povećava stabilnost u vožnji i dinamičke performanse pri upravljanju. Kod Insignije s pogonom na četiri kotača mehatronički sustav podvozja FlexRide sa svojom tehnologijom prilagodljive stabilnosti pomaže da se automobil prilagodi prevladavajućim voznim uvjetima te nudi vozaču mogućnost izbora postavki koje odgovaraju njegovom raspoloženju. FlexRide je također dostupan s verzijom s prednjim pogonom.



Insignija će se predstaviti tržištu s bogatim izborom između sedam motora. Svi su sukladni s emisijskim standardima Euro 5 i dolaze s ručnim ili automatskim šesterostupanjskim sustavom prijenosa. U ponudi su četiri benzinska motora - od četverocilindričnog sa 115 KS do V6 s 260 KS. Tri nova dizelska motora s izravnim ubrizgavanjem zapremine su 2.0 litre i snage od 110 do 160 KS. Predviđa se skoro nadopunjavanje Insignijine linije motora verzijom EcoFLEX koju će krasiti vrlo niska emisija CO2, a u planu su i neke snažnije varijante.



Insignia je razvijena u GM-ovom International Technical Development Centeru u Rüsselsheimu, a taj će njemački grad biti i mjesto njene proizvodnje. Tvornica u Rüsselsheimu jedna je od najnaprednijih u automobilskoj industriji. Svjetska premijera zakazana je za srpanj 2008. na Londonskom sajmu automobila. Insignia će se naći u prodajnim salonima naše regije u prvom kvartalu 2009. godine.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: