Naime, kao i u slučaju bilo kojeg automobila za obične smrtnike, i troškovi vezani za posjedovanje jednog Bugattija Veyrona tek počinju njegovom kupovinom. Naravno tu prestaje svaka sličnost sa automobilima koje možemo vidjeti svaki dan u saobraćaju.
Nakon nekoliko godina eksploatacije ispostavilo se da je astronomska cijena ovog egzotičnog supersportskog automobila tek mali dio od onoga koliko je potrebno da bi ga vlasnik zaista uredno posjedovao i održavao.
Zanimljivo je troškove vezane za Veyron posmatrati u pojedinačnim stavkama, jer upravo tako je lako vidjeti koliko ovaj automobil ima, ili tačnije nema, dodirnih tačaka sa ostalim automobilima. Tako samo komplet Michelin Pilot Sport 2 guma čija je smjesa posebno razvijena za potrebe i mogućnosti Veyrona košta astronomskih 26.500 eura, a s tim da Bugatti preporučuje da ih zamjenite nakon svakih 4.000 pređenih kilometara. Ni tu nije kraj, pa Bugatti vlasnicima preporučuje da za zadržavanje fabričkih performansi na svom Veyronu čak svakih 15.000 kilometara zamjeni i gume i naplatke. Naravno, kompet felgi za Veyrona teško da ćete naći u dobrom stanju na obližnjem auto otpadu, pa u Bugattiju za njih traže "samo" 35 hiljada eura.