VW Amarok u BiH
0

FOTO+VIDEO / Za privrednike bez granica

Sarajevo-x.com
Volkswagen je zvaničnom premijerom u auto kući Buba Auto u Vitezu, a u organizaciji ASA Auta, na tržište u Bosni i Hercegovini uveo svoj četvrti model iz privrednog programa. Tako se sada Caddyu, Transporteru i Crafteru pridružio i sposobni pick-up Amarok koji nudi jedinstvenu kombinaciju terenskih i tovarnih mogućnosti.

Volkswagnov novi "vuk", što upravo i znači Amarok na jeziku Inuita, se ističe kao prvi pravi evropski pick-up, a nakon što je VW sa njim napravio odličan početak na tržištima Južne Amerike došlo je vrijeme za njegovo osvajanje Evrope, koja generalno i nema tradiciju kupovine pick-up modela.

Amarok se proizvodi u Volkswagenovim pogonima u Argentini, gdje kapaciteti omogućavaju proizvodnju oko 90.000 primjeraka godišnje. Naravno, Volkswagen ima realna očekivanja sa Amarokom u Evropi, gdje planiraju zauzeti treće mjesto u segmentu. Istovremeno, u BiH se očekuje da će Amarok preuzeti oko 30 odsto tržišta ovakvih automobila.

Amarok će na početku prodaje u BiH biti ponuđen samo u verziji sa duplom kabinom, dok će naknadno biti dostupna i verzija sa pojedinačnom kabinom. Ponudu motora će činiti tri stavke, i to common-rail dizelaš od 163 KS Bi-TDI i slabiji dizelski TDI od 122 KS, dok će ponudu benzinskiih motora činiti TSI turbobenzinac od 160 KS.

Također, Amarok će biti ponuđen i sa tri verzije pogona, gdje će najpristupačniji biti opremljen sa 4x2 pogonom na zadnje točkove, dok će za zahtjevnije kupce biti ponuđeni 4Motion Selectable sa izborom pogona i 4Motion stalni pogon na sve točkove.

Zanimljivo je da Amarok nudi i dvije verzije zadnje osovine, zavisno od potreba kupca. Tako je za teške uslove rada namjenjena zadnja osovina sa lisnatim oprugama koje omogućavaju nosivost do 1.170 kg, dok blažu verziju predstavlja osovina sa lisnatim oprugama za komforniju vožnju, u kojem slučaju nosivost iznosi 970 kilograma.

Iz Volkswagena ističu da se Amarok pored direktnih konkurenata kao što su Toyota Hilux i Nissan Navara ističe i najširom tovarnom površinom između blatobrana zadnjih točkova od 1,22 metra, što omogućava i poprečni utovar euro palete. Također, u prilog Amaroku pri okršaju sa konkurencijom ići će i raskošna tovarna površina od 2.52 m².

Uz sve prednosti robusne i velike karoserije Amarok nudi i prostranu i ugodnu unutrašnjost. Posebno u verziji sa dvostrukom kabinom do izražaja dolazi ponuda prostora, gdje se Amarok ističe kao lider u klasi.

Jedna od velikih prednosti Amaroka, kojima ističe svoje ambicije i u javnim nabavkama, je velika mogućnost modulacije, pa je tako bez velikih problema Amarok moguće dobiti kao sanitetsko ili vatrogasno vozilo, dok je za demonstrativne svrhe i posebne namjene na VW-ov pick-up moguće montirati čak i gusjenice za kretanje po snijegu.

U razgovoru za Sarajevo-x.com, gospodin Amir Bajramović, marketing menadžer Volkswagen privrednih vozila u BiH, istakao je da VW sa Amarokom u BiH ima velike ambicije, pa je stoga u startu ponuđen sa vrlo konkurentnim cijenama. Tako osnovni benzinski model sa PDV-om i do registracije košta 45 hiljada maraka, a najskuplji dizelski model 60.000 KM. Ujedno, najpristupačniji dizelski model koji bi mogao činiti i okosnicu prodaje košta 50.000 KM.

S obzirom na to da je proizvodnja locirana u Argentini, na naš upit o rokovima isporuke gospodin Bajramović je potvrdio da su oni nešto duži nego inače, i traju do šest mjeseci. Ipak, ASA Auto će unaprijed planirati razvoj tržišta i narudžbe te se mogu očekivati znatno kraći rokovi. Ujedno krajem naredne godine očekuje se prebacivanje proizvodnje Amaroka namjenjenih za tržišta u Evropi u Hannover, čime će i rokovi isporuke biti dvostruko kraći.

Također, treba istaći da će za sada u BiH jedino pravna lica biti u stanju kupiti Amarok, zbog njegove namjene i nosivosti, pa u ASA Autu očekuju da će i pored zanimanja za luksuzne Highline verzije ipak okosnicu prodaje činiti modeli u radnim verzijama.