Noviteti
0

VW Polo Classic

Klix.ba
Ako vam je ovaj karoserijski oblik novog Pola potpuno nepoznat to i nije neko čudo jer se za sada prodaje i proizvodi samo u Južnoj Africi i Brazilu.

Za sada je ovaj limizinski Polo u pomenutim zemljama dostupan sa tri pogonska agregata koji se ugrađuju i u hatchback verziju. Tu su dva benzinca sa 1.4 i 1.6 litara radne zapremine kao i svima poznati 1.4 litreni turbodizelski trocilindraš.

Kao što je to bio slučaj i sa prethodnim Classicom, planira se proizvodnja ovog modela u velikim serijama što će zavisiti isključivo od zainteresovanosti tržišta. Baš iz tog razloga su i izbrane ove zemlje za prodaju Classic modela jer su pokazale najviše interesa i potražnje za ovakvim automobilima koji na tržištu zapadne Evrope i ne prolaze baš najbolje.

Polo Classic i dalje karakteriše konzervativan dizajn koji je postao znak raspoznavanja VW modela. Ipak za razliku od svog prethodnika ostavlja utisak skladnijeg i za klasu većeg automobila. Ali najveća prednost ovakvih modela i nije lijep izgled i ugled koji nose nego bolja iskoristivost povećanim prtljažnim prostorom koji u novom Polu Classic prima čak 432 litre.

U unutrašnjosti i na kokpitu nisu se dogodile nikakve bitnije promjene ali je zato povećan životni prostor za noge i glavu na zadnjoj klupi te iz VW-a tvrde da je u ovom polju Polo opasno prišao većoj sestri Bori.

Što se tiče cestovnih performansi one ne zaostaju mnogo za onima koje ostvaruje mnogo kompaktniji hatchback Polo. Razlike u ležanju na cesti se osjete jedino u vožnji preko neravnih površina a što se može pripisati i klasično tvrdo podešenom VW ovjesu.

Za sada nema nikakvih najava o prodaji Classica na nama bližim prostorima ali je sigrno da će ovaj Polo pomrsiti prodajne rezultate već priznatim Renault Thaliji, Seat Cordobi i ostalima.