{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Volvo predstavio novi GTDI agregat

S
18.2.2010. u 13:30
0
1
Volvo predstavio novi GTDI agregat
0
Volvo predstavio novi GTDI agregat
Volvo je predstavio efikasni dvolitarski GTDi agregat sa unikatnim turbo sistemom Volvov novorazvijeni 2.0 litarski četverocilindarski GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) benzinac za modele S80, V70 i XC60 nudi vrhunske performanse i efikasnost, saopćeno je iz ove kompanije.
Novi turbopunjač, direktno ubrizgavanje i varijabilno otvaranje ventila nude unikatnu kombinaciju niske potrošnje i emisije štetnih gasova sa visokim performansama kroz cijeli raspon obrtaja, a sve upakovano u relativno kompaktnu formu.

Novi benzinski motor, 2.0 GTDi uprkos kompaktnim dimenzijama i kapacitetu cilindara, razvija cijelih 203 KS, dok je 300 Nm obrtnog momenta dostupno već od niskih 1.750 obrtaja u minuti, što osigurava rafinirano iskustvo vožnje.

„Uspjeli smo u stvaranju četverocilindarskog motora, koji je snažan poput 2.5 litarskog petocilindarskog motora, ali osjetno efikasniji. To će znati cijeniti kupci koji žele dobre performanse, ali i ekolozi zbog niske potrošnje goriva. Jedan od najznačajnijih razloga ovog rezultata jeste novi turbo sistem, specijalno razvijen za manje i efikasnije motore“ - kaže Magnus Jonsson, vođa Volvo Cars razvojnog odjela.

Nova generacija turbo tehnologije

Turbopunjač novog motora razvijen je u kooperaciji Volva, Borg-Warner Turbo Systema i proizvođača čeličnih komponenti Benteler Automotive. Novi K03 turbopunjač najmanji je na tržištu u odnosu na snagu koju motor razvija. Turbo punjač ne samo da nudi izvrsne performanse, već poboljšava i preradu izduvnih gasova, obzirom da omogućava brže zagrijavanje katalizatora.

Kućište turbine je integrisano u cijev, što je efikasna solucija s kojom Volvo već ima dobra iskustva. Razlika je u tome što su cijev i kućište turbine izrađeni od lima umjesto ljevanog čelika. Lim je lakši i kompaktniji, a iznad svega, ovaj sistem emitira manje toplote zbog dodatnih slojeva izolacije. To omogućava bolji protok gasova, a time i efikasnije izgaranje.

„Vrhunske performanse su važne brojnim kupcima, Ipak, kako se radi o inovativnom i izuzetno efikasnom motoru, sa novom tehnologijom postoje značajni dobici na polju potrošnje i štetnih emisija“ - kaže Magnus Jonsson i nastavlja „Volvo S80 sa ovim motorom i automatskom transmisijom u prosjeku troši samo 8,3 litre na 100 pređenih kilometara.

Ključni globalni motor za Volvo

Novi 2.0 GTDi motor će se prvo ponuditi na tržištima koja nude poreske olakšice za motore zapremine ispod 2.000 kubika: Jugoistočnu Aziju, Holandiju, Kinu i Japan.

Specifikacija motora:
Vrsta motora: četverocilindarski turbo benzinac
Zapremina: 1999 ccm
Provrt i hod: 87,5 x 83,1
Kompresija: 10:1
Ventila po cilindru: 4
Bregasta osovina: DOHC
Maksimalna snaga: 149 kW (203 KS) pri 6.000 obrtaja u minuti
Maksimalni obrtni moment: 300 Nm (overboost 320 Nm)
Emisioni standard: Euro 5, J-ULEV
Performanse i potrošnja goriva (man/auto) Volvo S80 Volvo V70 Volvo XC60
Ubrzanje 0-100 km/h, sec 7.9/8.5 8.3/8.9 9.6 (automatic)
Potrošnja goriva, l/100 km 7.9/8.3 8.1/8.4 8.6 (automatic)
Emisija CO2 u gramima 184/193 189/195 199 (automatic)

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: