FOTO+VIDEO / U Ženevi predstavljanje Porschea 911 GT3 R Hybrid
Osim 4.0-litarskog šestocilindričnog benzinca sa 473 KS, ovaj hibridni 911 ima i dva elektromotora sa po 60kW koji pokreću prednje točkove.
Umjesto baterija, vozilo koristi generator koji proizvodi energiju svaki put kada vozač koristi kočnice.
Sistem je prvobitno za svoj F1 bolid razvio Williams, a poput KERS-a snagu daje na 6 do 8 sekundi. Nakon ubrzanja Sistem se ponovno mora napuniti, što se dešava prilikom kočenja.
Nakon predstavljanja u Ženevi, vozilo očekuje rigorozan raspored testiranja i razvoja koji će kulminirati na 24-satnom utrkom na Nurburgringu u maju ove godine.
Inženjeri se nadaju da će testiranja omogućiti vrijedne informacije koje će se moći iskoristiti u cestovnim vozilima.
Prije toga, novi 4.0-litarski motor naći će se u novom modelu 911-ke.