Noviteti
7

U Pariz stiže i Ferrari GTC4Lusso T

Klix.ba
Ferrarijev model GTC4Lusso T, koji će premijerno biti predstavljen na Sajmu automobila u Parizu, prvi je četverosjed iz Maranella koji pokreće turbo motor.

Ferrari je na posljednjem Sajmu automobila u Ženevi predstavio svoj četverosjed GTC4Lusso (nasljednik modela FF) s kojim je ponuđen integralni pogon i atmosferski 6,2-litarski V12 motor. Ponuda je proširena, jer će Ferrari u Parizu pored modela s V12 motorom predstaviti i GTC4Lusso T s kojim stiže zadnji pogon i 3,9-litarski V8 turbo motor.

Motor je "posuđen" iz modela 488 GTB (koji je u penziju poslao model 458 Italia), a vozač može računati na 610 KS pri 7.500 obr/min i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je na raspolaganju od 3.000 obr/min. S takvom "konjicom" GTC4Lusso T od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu preko 320 km/h, što su neznatno slabiji rezultati od modela koji pokreće V12 motor.

S masom koja iznosi 1.740 kilograma, Ferrari GTC4Lusso T je 50 kilograma lakši od V12 verzije, a zbog manjeg motora i pogona preko zadnje osovine nešto je drugačija i raspodjela mase po osovinama (46% naprijed i 54% nazad).

GTC4Lusso T opremljen je rekalibriranim sistemom upravljanja zadnje osovine, a unaprijeđeni su i ostali sistemi za dinamičku kontrolu automobila. U Ferrariju su također naglasili da je ovaj V8 motor apsolutno "imun" na bilo kakvu turbo zadršku, a prosječna potrošnja goriva značajno je niža u odnosu na verziju s V12 motorom (11,6 umjesto 15,3 litre nakon 100 pređenih kilometara). Smanjena je i prosječna emisija CO2 (265 g/km umjesto 350 g/km).

Ferrari GTC4Lusso T svoje će mjesto ispod pariških reflektora dijeliti s nekolicinom drugih modela koji stižu iz najslavnije automobilske kompanije svijeta, a najveću pažnju publike vjerovatno će imati model LaFerrari Aperta čija je planirana produkcija već rasprodana.