Noviteti
1

Toyota u Francuskoj predstavila LMP1 prototip TS040 Hybrid

Klix.ba
Toyota je na francuskom trkalištu Paul Ricard zvanično predstavila svoj prototip klase LMP1 TS040 Hybrid za kojeg u japanskoj automobilskoj kompaniji tvrde da predstavlja ogromnu evoluciju u odnosu na prošlogodišnji model TS030 Hybrid.

Spreman za ovogodišnji nastup u trkama izdržljivosti (WEC - World Endurance Championship), prototip TS040 Hybrid na prvi pogled izgleda veoma slično prošlogodišnjem modelu, ali u Toyoti tvrde da je u ovom slučaju znatno poboljšana aerodinamika uz koju se povećava prijanjanje automobila, uz nižu prosječnu potrošnju goriva.

Upravo potrošnja goriva je jedan od najbitnijih faktora za uspjeh u višesatnim trkama izdržljivosti. Poboljšanom aerodinamikom Toyota je uspjela ispoštovati nove regulative po kojima se prosječna potrošnja goriva u odnosu na prošlu godinu mora smanjiti za četvrtinu.

Prototip TS040 Hybrid pokreće 3,7-litarski benzinski V8 motor koji razvija 520 KS. Pored njega tu su i dva elektro-motora koji kombinovano proizvode 480 KS. Sve skupa, TS040 Hybrid raspolaže sa 1000 KS koje se na podlogu distribuiraju preko obje osovine.

Toyota je za ovogodišnji šampionat spremila dva automobila. Automobil sa startnim brojem 7 dijelit će Alex Wurz, Stéphane Sarrazin i Kazuki Nakajima, dok će u automobilu sa startnim brojem 8 nastupati Anthony Davidson, Nicolas Lapierre i Sébastien Buemi. "Naš san je pobjeda na trci 24 sata Le Mansa i zaista se nadamo da bi se taj san mogao ostvariti u našem trećem nastupu. Pored toga, nastojat ćemo doći do najvišeg trona na kraju sezone. Mnogo toga smo naučili u prethodne dvije sezone i sve smo na kraju pretočili u naš novi prototip TS040 koji je, definitivno, tehnološki najnapredniji trkaći automobil koji je Toyota ikad napravila“, izjavio je šef tima Yoshiaki Kinoshita.