Trkaća verzija cestovnog automobila razvijena je i napravljena u odjelu TMG-u (Toyota Motorsport GmbH) prema važećim specifikacijama koje FIA propisuje za R3 klasu. Snaga četverocilindarskog dvolitarskog boxer motora porasla je sa 197 na 240-250 KS, što je dobijeno modifikacijama na elektronici motora, povećanjem kompresije i poboljšanjima na bregastim osovinama.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 6-stepeni sekvencijalni mjenjač, a tu je naravno i ograničena blokada diferencijala. Pored HJS trkaćeg izduvnog sistema i nove usisne i izduvne grane, GT86 CS-R3 nudit će se uz 17-inčne (asfaltna podloga) i 15-inčne felge (makadamska podloga) koje proizvodi talijanska kompanija OZ.
Uz nekolicinu trkaćih komponenti, unutrašnjost je opremljena i homologiranim sigurnosnim kavezom. I dok težina cestovne Toyote GT86 iznosi 1.275 kilograma, težina njene trkaće R3 verzije spala je na 1.080 kilograma.
U Toyoti su naglasili da će se GT86 CS-R3 u Njemačkoj voziti na svim brzincima kao službeni automobil za izviđanje, a prve isporuke prema kupcima planirane su u prvom kvartalu naredne godine.