Iz Suzukija se nadaju da će model biti mnogo uspješniji od prethodnika i da će se ravnopravno nositi sa konkurencijom u ovom segmentu u kojem se proda 15.000 jedinica mjesečno.
Obnovljeni vanjski izgled najviše naglašavaju nova svjetla, nova maska kao i odbojnici i šire gume. Vanjske dimenzije i međuosovinski razmak su ostale identične onima na prethodnom modelu.
U sportskoj RR verziji Suzuki prvi u ovoj klasi uvodi motore sa turbo punjačem, a i 0.7 litreni DOHC VVT agregat je znatno prerađen te je sada mnogo učinkovitiji.
Novi je i ovjes koji je znatno unaprijedio dinamičke osobine automobila i stabilnost ali i udobnost za putnike unutar kabine.
U unutrašnjosti su korišteni novi i veoma lagani materijali ali koji ipak nisu uspjeli odstraniti osjećaj jeftinoće i nekvalitetne izrade.
Mislilo se i na sigurnost tako da sada u Wagonu R serijski dolazi EBD sistem za elektronsku raspodjelu sile kočenja koji je kombinovan sa ABS-om, a tu su i novi sigurnosni pojasevi u unutrašnjosti.