Noviteti
0

Subaru B11S koncept

Klix.ba
Ovaj impresivni koncept koji je predstavljen, pogađate, na <b>Geneva Motor Showu</b>, je razvijen slijedeći smjernice novog <b>Gran Utility Turismo</b> automobilskog razreda.

Subaru B11S predstavlja savršenu simbiozu sportske vožnje i sa udobnošću, funkcionalnošću i elegancijom.

Vanjski dizajn karakterišu moderne i tečne linije izražavajući elegantnu liniju coupea koji unatoč tome nudi udoban smještaj za četiri osobe.

Prednja maska naglašava sportski karakter ovog koncepta i dovodi dovoljne količine zraka za agregat te pokazuje tehnološka dostignuća na polju aerodinamike.

Dva para bočnih vrata se otvaraju poput kapije koja nam otkriva još bolje urađen interijer i činjenicu da nema klasičnog b nosača karoserije, što je veoma olakšalo pristup zadnjoj klupi te doprinjelo još ugodnijem i prozračnijem interijeru.

Za koncept B11S Subaru je posebno razvio stakleni krov koji svojim otvaranjem nudi mogućnost potpunog kabrioletskog osjećaja te stvara ugodnu osvjetljenost unutrašnjosti čime dolazi do izražaja veoma kvalitetno izrađena unutrašnjost automobila. Treba napomenuti da je gradnja ovog jedinstvenog staklenog krova bila nadahnuta dizajnom i konstrukcijom tradicionalnih japanskih kišobrana.

Radi postizanja što efektnijeg kontrasta sa biserno bijelom karoserijom u unutrašnjosti je odabrana, za Subaru tradicionalna i karakteristična, plava boja.

U dizajnu unutrašnjeg okruženja naglasak je naročito stavljen na visoko kvalitetnu završnu obradu i upečatljive oštre linije koje čine logičan nastavak vanjskog dizajna, a kao poseban dodatak nije izostala ni velika pažnja posvećena detaljima koja je karakteristična za Japance. Kao potvrda toga govori nam i podatak da je zadnja klupa djeljiva na praktičan način, koji dozvoljava putniku da iz prtljažnika izvadi sadržaj bez napuštanja kabine. Iz ovoga i ostalih podataka vidimo da interijer ovog koncepta nudi veoma udoban prostor za putnike te veoma praktična rješenja u isto vrijeme.

Što se tiče tehničke strane, B11S je opremljen, naravno, 6-cilindričnim boxer agregatom koji su postali zaštitni znak Subarua, i koji kako kažu vrlo dobro ispunjavaju oba zahtjeva, onaj koji se tiče vozačkih užitaka i onaj koji se tiče zaštite okoline. Ovaj motor, koji je između ostalog, potpomognut i twin-turbopunjačima u potpunosti će osigurati vrhunske performanse u što i ne sumnjamo jer motor oslobađa znamenitih 400KS i obrtni moment od 550 Nm.

Pored ovog izvrsnog motora, za potpuni užitak zaduženi je simetrični AWD pogon koji je ukomponovan sa 5-stepenom automatskom mjenjačkom kutijom koja sadrži originalnu umotvorinu Subarua nazvanu VTD (variable torque distibution) koja kontroliše isporuku obrtnog momenta na točkove i usklađuje je sa trenutnim potrebama.

Tehničke karakteristike: Motor: Boxer-6 cilindara Zapremina: 3,0 litra, twin turbo Snaga: 294 kW (400 KS) pri 6400 okr/min, 550 Nm od 3600 do 4800 okr/min Transmisija: Stalni simetrični pogon na sve točkove sa Variable Torque Distribution sistemom; 5-stepeni automatski mjenjač sa elektroničko-nidrauličnom kontrolom

Dimenzije: Dužina: 4785 mm Širina: 1935 mm Visina: 1370 mm Međuosovinski razmak: 2800 mm Težina: 1580 kg Naplatci: Naprijed - 10 J 21 zolla; Nazad - 11,5J 21 zolla Pneumatici: Naprijed - 275/35 ZR 21; Nazad - 325/30 ZR 21