Najjača i najbrža Ibiza
0

Stigla nova Cupra

Sarajevo-x.com
Nakon nedavne premijere i odličnih povratnih reakcija tržišta SEAT je predstavio i najsnažniju i najbržu verziju svoje Ibize. Naravno, kako tradicija već nalaže takva verzija mora nositi ime Cupra, a uz novi motor i ovaj put Ibiza će se svrstati među najvatrenije gradske automobile.

Zanimljiv i ne svakidašnji dizajn koji je predstvljen sa novom generacijom Ibize, a koji potiče sa Bocanegra konceptnog modela, u Cupra verziji dobio je novu dimenziju. Tačnije, sa mnoštvom agresivno dizajniranih otvora za zrak, spojlera i difuzora tek sada ovaj dizajn koji obiluje izlomljenim linijama dobiva pravi smisao.

Kao što je i uvijek slučaj sa Cupra modelima, i ova Ibiza će se znatno isticati u poređenju sa običnim verzijama. Potpuno novi odbojnik čija je skoro cijela površina zauzeta otvorima za zrak odlično se uklopio u karakter malog agresivca, a da ipak ne bi bilo zabune dizajneri su dodali i diskretan natpis Cupra na istaknutom dijelu odbojnika. Također, po uzoru na već proslavljene predvodnike mini hot hatch klase, kao što je Renault Clio Sport, i Ibiza Cupra dobila je odbojnik sa integrisanim difuzorom zraka. Ipak, u ovom slučaju oštre linije i nisu se baš najbolje uklopile sa difuzorom, dok ukupan utisak znatno popravlja velik izduvni „top“ koji je smješten na sredinu odbojnika. Sportski izgled upotpunjen je odlično dizjaniranim 17-inčnim aluminijskim naplacima, kao i prednjim svijetlima sa lećama.

Unutrašnjost je također usklađena sportskoj naravi. Prije svega tu su odlično oblikovana sjedišta koja bolje drže tijelo u zavojima, a uz par aluminijskih detalja u SEAT-u nisu htjeli pretjerivati sa dodacima, pogotovo radi toga jer Ibiza već i u osnovnoj verziji ima prilično sportski orijentisan interijer.

Ono što je svakako najvažnije je to da nova Ibiza Cupra dobija novi 1,4 TSI twin-turbo motor koji će sa maksimalnih 180 KS obezbjediti odlične performanse. Za svaku pohvalu je i odabir novog 7-stepenog DSG mjenjača koji će u kombinaciji sa ovim motorom od Ibize učiniti jednu od najsposobnijih malih jurilica.

Uz odličan mjenjač za pomoć vozaču biće zadužen i TCS sistem za kontrolu trakcije kao i EBA sistem za pomoć pri naglom kočenju, dok se istovremeno u SEAT-u ponose i novorazvijenom ovjesu koji je posebno podešen za Cupra verziju. Zvaničnu premijeru i otkrivanje više detalja o maloj Cupri iz SEAT-a su najavili za sajam automobila u Parizu, a dolazak u prodajne salone ne bi trebao biti dugo iščekivan nakon premijere.