Noviteti
64

Stigao je redizajnirani FIAT 500 sa 1.800 promjena

Klix.ba
FIAT je zvanično predstavio svoj novi model 500, a u italijanskoj kompaniji kažu da je na automobilu izvršeno čak 1.800 dizajnerskih promjena, što se na prvi pogled baš i ne može primijetiti.

Simpatični italijanski gradski automobil u suštini je temeljito "osvježen" prethodni model koji se na ulicama prvi put pojavio prije osam godina. Među promjenama koje se na modelu 500 lako mogu opaziti su redizajnirana prednja svjetla koja sada izgledaju dinamičnije, a tu je i zanimljivo rješenje prednjih dnevnih svjetala za koja je korištena LED tehnologija. Nove su i hromirane lajsne koje prednji kraj automobila, zajedno sa novodizajniranom maskom hladnjaka, sada čine markantnijim.

Zadnji dio automobila dobio je redizajnirana kućišta svjetala koja su sada u obliku obruča, čime je njihov centralni dio uvijek u boji karoserije. Smještaj zadnjeg svjetla za maglu i svjetla za vožnju unazad sada je na rubovima novog odbojnika na kojem, u ovisnosti od paketa opreme, mogu biti crni ili hromirani detalji.

Pored minimalnih korekcija na bočnim panelima, FIAT je za obnovljeni model 500 pripremio nekoliko novih modela 15 i 16-inčnih aluminijskih felgi. Ponuda boja karoserije proširena je dodavanjem dvije nove boje (Glam Coral i Avantgarde Bordeaux), a za ljubitelje dvobojnih kombinacija u ponudi su opcije crno i žuto, odnosno crno i crveno.

Najvažnija promjena u interesantno dizajniranoj retro unutrašnjosti je instaliranje Uconnect multimedijalnog sistema kojim se upravlja preko 5-inčnog displeja, a nudit će se u paketu opreme Lounge, a za isti paket FIAT opciono nudi i 7-inčnu TFT instrumentnu tablu. Redizajniran je i upravljač na kojem su sada drugačiji tasteri, a tu su i nova znatno ergonomičnija sjedišta, kao i nekoliko novih kombinacija za oblaganje sjedišta i panela. Redizajnirana je i centralna konzola, 12V utičnica je prebačena na novo mjesto, a sve zajedno dobilo je osjetno bolju zvučnu izolaciju.

"Osvježeni" FIAT 500 pokreću motori koji ispunjavaju Euro 6 normu, a prijenos snage obavljat će se preko 5 i 6-stepenih ručnih mjenjača, a u opciji je i robotizirani mjenjač Dualogic. Osnovni motor u ponudi je poznati 1,2-litarski četverocilindarski benzinac sa 69 KS, a pored njega FIAT 500 nudi se i uz 0,9-litarski dvocilindarski turbo-benzinski motor TwinAir koji će u slabijoj varijanti razvijati 85, a u snažnijoj 105 KS. Ponuda motora uskoro će biti proširena eco verzijom 1,2-litarskog motora i 1,3-litarskim četverocilindarskim turbodizelskim motorom MultiJet II koji će razvijati 95 KS.

Prvi primjerci obnovljenog modela 500 u prodajnim salonima očekuju se početkom jeseni.