Sa novom generacijom Koranda Ssang Yong uvodi mnogo promjena u svoju ponudu, a sa kojima ovaj proizvođač namjerava ozbiljnije ugroziti evropske konkurente u ovom segmentu kompaktnih SUV-ova.
Ideja vodilja pri stvaranju novog Koranda bila je da se uz niske troškove održavanja ponudi SUV koji će dinamičkim osobinama ali i praktičnošću biti idealno odmjeren za potrebe prosječne porodice. čime u stvari ovaj korejski proizvođač odbacuje dosadašnji imidž grubljih terenskih vozila i objeručke prihvata popularni koncept crossovera.
Već na prvi pogled novi Korando djeluje vrlo sličan nekim evropskim automobilima, a to definitivno nije slučajnost. Naime, nova generacija korejskog SUV-a razvijena je i dizajnirana u velikoj mjeri na evropskom tlu, dok je za sam dizajnerski koncept zaslužan ugledni dizajnerski studio Giorgetta Giugiara.
Izvan granica Evrope, Ssang Yong je već odavno formirao svoj imidž proizvođača poželjnih i kvalitetnih SUV-ova, a svoju istrajnost ova marka ističe činjenicom da je upravo Ssang Yong marka automobila koja je naduže prisutna bez prekida u svom radu na teritoriji Koreje.
Za pogon novog Koranda biće zadužen moderni 2,0-litarski turbodizelski motor snage 175 KS i 360 Nm okretnog momenta. Sa ovim motorom bi komapktni SUV trebao biti i prilično dinamičan, jer će ubrzanje do 100 km/h trajati 10 sekundi, dok će istovremeno potrošnja goriva biti zadržana na oko 6 litara na 100 kilometara.
Također, u skladu sa filozofijom crossovera, Korando će biti ponuđen u verziji sa pogonom na sve točkove ali i u verziji sa pogonom samo na prednje točkove za kupce koji žele izgled i prostranost SUV-a ali im skuplji pogon zaista i ne treba.
Cijene za novi Korando još uvijek nisu poznati, a komercijalizacija novog Ssang Yonga počinje već početkom naredne godine, zavisno od tržišta i ambicija ovog proizvođača.