Novo izdanje začetnika klase
0

Spreman i šesti Golf GTI

Sarajevo-x.com
Iako je bilo prilično neizvjesno da li će sa premijerom šeste genaracije Volkswagenovog Golfa uporedo stići i poželjna GTI verzija, sada su otklonjene sve sumnje. Konačan izgled sportskog Golfa u potpunosti je poznat i očekuje svoju zvaničnu premijeru u Parizu.

Nakon brojnih špekulacija i računarski generisanih fotografija zvanične fotografije šestog GTI-ja „procurile“ su na internet mimo volje zvaničnika Volkswagena. Naravno, marketinški timovi automobilskih kompanija već su navikli na ovakve preuranjene premijere, a s obzirom da publicitet nikada nije višak rijetko ko se i buni zbog besplatne reklame. Također, zvanična premijera GTI-a i ukupno šeste generacije Golfa održaće se već iduće sedmice, tako da šteta za VW zaista nije velika, a nestrpljivim obožavaocima GTI pokreta svakako odgovara skraćenje iščekivnja.

Ipak, prema izvorima iz Volkswagena, GTI šeste generacije neće stići na tržište prije proljeća 2009. godine, pa se može očekivati da će u Parizu uz Golf GTI stajati i dodatak Concept.

U svakom slučaju izgled je definitivan, a očito je da je kao uzor dizajnerima poslužio GTI W12 Concept, prije svega zbog crnog dijela prednjeg odbojnika i velikog otvora za dovod zraka koji je u sličnom izdanju predstavljen i na konceptu. Generalno, šesti GTI znatno je uspješniji dizajnerski proizvod od pete generacije, prije svega jer je agresivniji dizajn i dorečenije linije više odgovaraju sposobnom sportskom automobilu. U tom području prije svega utisak podižu zaoštrena prednja svjetla i ravna maska koja je vrlo slična onoj na Sciroccu. Zbog ovakvih linija, ali i velikih uspravnih svjetala za maglu GTI sada izgleda mnogo dominantnije i šire nego što zaista jeste, dok je odličan detalj i dvostruki završetak izduvnog sistema na zadnjem dijelu. Neizbježan detalj definitivno su bili prepoznatljvi aluminijski naplaci od poliranog aluminija sa krakovima koji su istaknuti crno obojenim unutrašnjim dijelom naplatka.

Sa tehničke strane GTI se i nije mnogo izmjenio, baš kao i cijela šesta generacija u odnosu na petu. Jedan od razloga je da se ne ugrozi i egzistencija kao i performanse koje nudi Scirocco. Poznati motor dobio je 10 KS više, što se prije svega može zahvaliti redizajnirnom sistemu usisa zraka. Zaljubljenici u sportsku vožnju svakako će biti oduševljeni činjenicom da će GTI ubuduće dolaziti i sa opcijom elektronički kontrolisane blokade diferencijala kojeg će u VW-u nazivati XDS, a što je upravo komponenta koja mu je nedostajala u direktnom okršaju sa najljućim rivalima kao što su Renault Megane R26 i Mazda 3 MPS.