Noviteti
0

Sofisticirani novi Audi A6

Sarajevo-x.com
Njemački proizvođač automobila Audi je objavio prve zvanične fotografije i detalje novog modela A6.

Novi automobil je opremljen sofisticiranom tehnologijom, velikodušnim paketom standardne opreme, unutrašnjost je izrađena od vrhunskih materijala, te posjeduje profinjenost dostojnu vodećeg automobila u klasi, kao i ekonomičnost. Sve ovo može zainteresirati čak i one koji su lako predvidjeli izgled nove generacije Audijeve "šestice".

Cilj modela A6 je da zadrži vodstvo koje je ovaj proizvođač dostigao aktuelnim modelom na globalnim tržištima u razvoju, kao i da dostigne još veće uspjehe na evropskom i američkom tržištu.

Aktuelna "šestica" je prodavanija od BMW-ove serije 5 i Mercedesove E-klase. Tome je uveliko pridonijela lokalna prodaja automobila iz postrojenja koja se nalaze u Kini. Proizvođači se nadaju da će na tržištu na kojem serija 5 i E-klasa kotiraju lošije od očekivanog, uspjeti održati konstantnost u vrhu segmenta na tržištima SAD-a, Njemačke i Velike Britanije.

Nova generacija modela A6 je neznatno kraća od svog prethodnika i ima nižu liniju krova, ali je i šira, zahvaljujući Audijevoj MLP platformi, te ima kraće prednje vješanje i duže međuosovinsko rastojanje. Ovo je omogućilo više prostora za noge i ramena u unutrašnjosti, kao i optimalnu raspodjelu težine.

Iako je opremljena sa više elektronskih podsistema nego što je uobičajeno, nova "šestica" je 80 kg lakša od prethodne.

Ponuda motora uključuje 2,8 litarski FSI motor sa 208 i 3,0-litarski TFSI sa 300 KS. Popularni 2,0-litarski četverocilindrični motor će isporučivati 163 ili 177 KS, dok će 3,0-litarski TDI ponuditi izbor između 204 i 245 KS. Za verziju sa pomenutim agregatom se vjeruje da će se najbolje prodavati. Uparen sa sedmostepenim manuelnim mjenjačem, novi ova verzija će do "stotke" stizati za 8,7 sekundi uz emisiju CO2 od samo 127 g/km, a sa jednim litrom goriva će moći preći 24,4 km.

Druge dvije dizelske verzije modela A6 će pokretati 3,0-litarski V6 common-rail agregat. Slabiji agregat sa 198 KS će biti uparen sa Multitronic kontinuirano promjenjivim prenosom i imati će pogon na prednje točkove. Emisija CO2 će iznositi 137 g/km, a automobil će sa jednim litrom goriva će prelaziti 23 km.

Snažniji agregat je također V6 dizelaš koji isporučuje 239 KS uz 500 Nm obrtnog momenta pri 1400 rpm, sa quattro pogonom na sva četiri točka, koji je uparen sa Audijevim sedmostepenim S-Tronic mjenjačem sa dvostrukim kvačilom. Od 0 do 100 km/h će stizati za 6,1 sekundu, emisija će iznositi 157 g/km, a sa jednim litrom goriva će prelaziti 20 km.

Za one koje koji su impresionirani ekonomičnim automobilima, hibridni benzinsko-električni Audi A6 će biti dostupan 2012. godine, a pogon će "posuditi" od hibridnog modela Q5. Emisija CO2 će iznositi 142 g/km, a jedan litar goriva će biti dovoljan da pređe 19,3 km.

Kompanija razmatra i razvoj dizelske verzije sa niskom emisijom CO2 koja bi iznosila ispod 120 g/km, te bi sa jednim litrom prelazila 25,5 km.