Redizajn za Turba
0

Snažniji i privlačniji Porsche 911

Sarajevo-x.com
Za predstojeći sajam automobila u Frankfurtu Porsche je pripremio vrlo važnu premijeru. Najvažniji i najpoznatiji model 911, tačnije njegova verzija Turbo, pretrpio je značajne estetske, ali i tehničke promjene.

Iako 911 Turbo nije najsnažniji u paleti modela 911, svakako se nameće kao najprestižniji jer verzije poput GT2 su ipak namjenjene malo ekstremnijim ljubiteljima ove marke. Upravo zbog toga je jasna važnost da ovaj model ne smije biti zanemaren u vrijeme kada je konkurencija tako snažna.

U Porscheu ističu da u ovom slučaju nije riječ o pukim estetskim mjerama, te da su se u velikoj mjeri posvetili unaprijeđivanju 911-ke Turbo. Tako temelj boljih performansi novi 3,8-litarski šestocilindarski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar i turbopunjačima promjenjive geometrije, koji sada „elferu“ obezbjeđuje magičnih 500 KS, ali i manju potrošnju goriva, kako obećavaju iz Porschea.

Uz sedmostepeni PDK mjenjač sa dva kvačila, koji je na listi doplatnih opcija, osvježeni 911 Turbo do 100 km/h ubrzava za samo 3,4 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 312 km/h. Ujedno fabrika obećava i prosječnu potrošnju goriva od samo 11,4 litra na 100 kilometara.

Ujedno poboljšane su i dinamičke osobine zahvaljujući velikoj reviziji ovjesa, prilikom koje je 911 Turbo uz poznati pogon na sve točkove dobio i poboljšani Porsche Stability Management. Također, naknadno će na listi doplatnih opcija biti dostupan i PTV (Porsche Torque Vectoring) sistem koji obezbjeđuje bolju kontrolu snage i njen efektivniji prenos na podlogu.

Novosti na vanjskom izgledu ne predstavljaju nikakav poseban dramatičan iskorak, već usklađivanje sa ostatkom modela u ponudi. Tako su tu sada LED dnevna svjetla, redizajnirani otvori za zrak, odlični BBS naplaci od lake legure kao i modernizovana prednja i stop svjetla. I u ovom slučaju masivni završeci izduvnog sistema i veliki integrisani aktivni spojler koji se po potrebi diže i povećava „downforce“ ostaće prepoznatljivi elementi Turbo modela.

Prodaja novog, tačnije osvježenog, 911 Turbo, i to u obje Coupe i Cabriolet karoserijske verzije, u Njemačkoj će početi 21. novembra ove godine, dok će najjeftiniji model u Coupe verziji bez državnih davanja koštati 122.400 eura, dok će najjeftiniji 911 Turbo Cabriolet koštati 131.800 eura.