Novi mutant iz BMW-a
0

Serija 5 sa GT ugođajem

Sarajevo-x.com
Nakon brojnih špijunskih fotografija i najava, BMW je odlučio i zvanično objaviti konačan izgled Serije 5 Gran Turismo, vrlo specifične verzije već odavno proslavljenje limuzine koja treba donijeti posebno izraženu praktičnost ali i veći užitak na dugačkim putovanjima.

Nije teško primjetiti da Serija 5 GT ima malo toga zajedničkog sa do sada poznatom klasičnom limuzinskom Serijom 5. Ono što prije sve treba istaći je da su sa ovim modelom u BMW-u htjeli Seriji 5 podariti praktičnost i svestranost petovratnih verzija, pa je upravo tako GT verzija dobila velika peta vrata koja otvaraju ogroman prilaz izuzetno upotrebljivom i izdašnom prtljažnom prostoru.

U BMW su povećali praktičnost i zgodnim detaljima kao što je mogućnost otvaranja petih vrata na dva načina, tačnije moguće je otvoriti cijela vrata za potpuni pristup prtljažnom prostoru, ili samo njegov prvi dio kada je potreban brzi pristup prtljažniku sa malim prtljagom.

Također GT pristup evidentan je i u uređenju unutrašnjosti, pa je tako Serija 5 GT namjenjena prije svega vrlo luksuznom smještaju i prevozu četiri osobe, što jasno ističu dva odvojena i izuzetno udobna i raskošna sjedišta u zadnjem dijelu automobila. Uz mogućnost preklapanja zadnjih sjedišta BMW-ov GT lako je transformisati u skoro dostavni automobil sa zapanjujućim prtljažnim prostorom.

Uređenje kokpita je poznato od prije, iako je i tu lako primjetiti da je primjenjena blaga obnova koja interijer čini savremenijim, ali i ugodnijim.

Ukupan vanjski izgled neodoljivo podsjeća na potez kojeg je BMW povukao sa kontroverznim SUV modelom X6, a s obzirom na namjenu neodoljiva je povezanost sa Porscheovom Panamerom, koja je luksuznija i skuplja, ali na jednako nezgrapan način uvodi GT limuzinu u ponudu Porschea kao što to pokušava BMW sa Serijom 5 GT. Izdignut zadnji dio novog BMW-a jednostavno izgleda premasivno i za ovako veliku limuzinu, dok i dalje prepoznatljiva stop svjetla i debela hromirana lajsna pokušavaju istaći prestižnost ovog modela.

Za početak BMW je najavio tri motora sa kojima će petica GT biti dostupna. Osnova je turbodizelski 530d Gran Turismo sa 245 KS i 540 Nm okretnog momenta, sa kojim u BMW-u obećavaju prosječnu potrošnju od samo 6,5 litara na 100 kilometara. Poželjnije i prikladnije varijante, s obzirom na status modela, su definitivno one sa snažnim benzinskim motorima, a u ovom slučaju to će biti 535i i 550i. Verzija 535i dolazi sa novim rednim šestocilindrašem koji uz pomoć twin-turbo tehnologije oslobađa 306 KS i 400 Nm.

Vrh ponude je snažni 550i sa twin-turbo V8 motorom snage 407 KS i 600 Nm. Sa ovako snažnim motorima na kraj će izlaziti napredni 8-stepeni automatski mjenjač koji je do sada bio dostupan samo u prestižnom 760i modelu.

Uz vrhunsku tehnologiju kojom se BMW uvijek sa razlogom voli pohvaliti Serija 5 GT podrazumjevaće i pregršt inovacija i sistema koji imaju za cilj povećati komfor i sigurnost putnika, kao što su sistemi upozorenja za napuštanje trake, napredni tempomat sa „stop&go“ funkcijom, Night Vision za bolju preglednost u mraku i mnogi drugi čije bi puko nabrajanje zauzelo previše prostora.

Za sada ne postoje tačne informacije o početku prodaje ovog prestižnog BMW-a, dok se i o cijenama još uvijek nagađa, pa se pretpostavlja da bi osnovni model trebao koštati oko 60.000 eura.