"Reakcije na dvojku Active Tourer su do sada vrlo pozitivne. Iz tog razloga smo uvjereni da će ovo vozilo biti vrlo uspješno“, rekao je Harald Krüger, član Uprave BMW AG-a, odgovoran za proizvodnju, na prezentaciji vozila u Sölden-u u Austriji.
Glavna tržišta će biti Evropa i Kina, pri čemu je procjena da će oko 40% prodaje biti na evropskom, a oko 15% prodaje na kineskom tržištu. "Kupci će kod ovog vozila cijeniti agilnost, višu poziciju sjedišta, prostranu unutrašnjost, funkcionalnost i udobnost“, objašnjava Krüger.
"Potražnja za premium vozilima u kompaktnoj klasi je sve veća“, kaže Krüger. S proširenjem ponude BMW Grupa želi privući nove kupce. Sa serijom 1 im je to već uspjelo. Oko 70 % prve generacije BMW serije 1 su prodani novim kupcima koji nisu ranije vozili BMW.
"S BMW-om serije 2 Active Tourer idemo prema kupcima koji, na primjer, imaju porodicu i samim time velike zahtjeve što se tiče funkcionalnosti i komfora, a u isto vrijeme se ne žele odreći tipičnih BMW-ovih karakteristika i vrijednosti kao što su sportski karakter i inovativan dizajn. Takva kombinacija na tržištu još ne postoji te će nas to razlikovati od konkurencije“, naglašava Krüger.
Active Tourer je prvi BMW s prednjim pogonom i prvi BMW dostupan s tri-cilindričnim motorom.
BMW Group je razvio dvije platforme: jedna je za zadnji pogon i pogon na sva četiri točka za buduće modele, te platforma za prednji pogon i pogon na sva četiri točka na kojoj se bazira Active Tourer. Ova arhitektura je osnova za to da BMW Grupa i u premium i kompaktnom segmentu može profitabilno rasti.
Službeni početak prodaje Serije 2 Active Tourer u Evropi rezervisan je za 27. septembar 2014. godine.