Noviteti
12

Sa serijom 2 Active Tourer BMW ulazi u novi segment tržišta

Klix.ba
BMW Grupa s BMW-om serije 2 Active Tourer ulazi u potpuno novi segment premium kompaktne klase koji dosad nije bio dio BMW obitelji.

"Reakcije na dvojku Active Tourer su do sada vrlo pozitivne. Iz tog razloga smo uvjereni da će ovo vozilo biti vrlo uspješno“, rekao je Harald Krüger, član Uprave BMW AG-a, odgovoran za proizvodnju, na prezentaciji vozila u Sölden-u u Austriji.

Glavna tržišta će biti Evropa i Kina, pri čemu je procjena da će oko 40% prodaje biti na evropskom, a oko 15% prodaje na kineskom tržištu. "Kupci će kod ovog vozila cijeniti agilnost, višu poziciju sjedišta, prostranu unutrašnjost, funkcionalnost i udobnost“, objašnjava Krüger.

"Potražnja za premium vozilima u kompaktnoj klasi je sve veća“, kaže Krüger. S proširenjem ponude BMW Grupa želi privući nove kupce. Sa serijom 1 im je to već uspjelo. Oko 70 % prve generacije BMW serije 1 su prodani novim kupcima koji nisu ranije vozili BMW.

"S BMW-om serije 2 Active Tourer idemo prema kupcima koji, na primjer, imaju porodicu i samim time velike zahtjeve što se tiče funkcionalnosti i komfora, a u isto vrijeme se ne žele odreći tipičnih BMW-ovih karakteristika i vrijednosti kao što su sportski karakter i inovativan dizajn. Takva kombinacija na tržištu još ne postoji te će nas to razlikovati od konkurencije“, naglašava Krüger.

Active Tourer je prvi BMW s prednjim pogonom i prvi BMW dostupan s tri-cilindričnim motorom.

BMW Group je razvio dvije platforme: jedna je za zadnji pogon i pogon na sva četiri točka za buduće modele, te platforma za prednji pogon i pogon na sva četiri točka na kojoj se bazira Active Tourer. Ova arhitektura je osnova za to da BMW Grupa i u premium i kompaktnom segmentu može profitabilno rasti.

Službeni početak prodaje Serije 2 Active Tourer u Evropi rezervisan je za 27. septembar 2014. godine.

Vezani članci