Noviteti
31

Renault objavio nove detalje četvrte generacije Megana

Klix.ba
Prije zvanične svjetske premijere koja će se naredne sedmice desiti na Sajmu automobila u Frankfurtu, u Renaultu su ponudili nekolicinu zvaničnih informacija koje se odnose na četvrtu generaciju modela Megane.

Novi Renaultov adut koji će svoje mjesto pod suncem tražiti u pretrpanom evropskom C segmentu automobila niži je od istoimenog prethodnika 25 milimetara. Istovremeno, novi Megane ima proširen trag točkova na obje osovine, 47 milimetara naprijed i 39 milimetara nazad. U odnosu na treću generaciju povećano je i međuosovinsko rastojanje (za 28 milimetara), što će najviše utjecati na udobnost putnika na zadnjim sjedištima. Za smanjenje prevjesa preko zadnje osovine i nekolicinu atraktivnih hromiranih detalja glavni „krivac“ je dizajner karoserije Franck Le Gall.

Renault će od samog početka prodaje u ponudi imati i verziju Megane GT koju će krasiti 18-inčne felge „posuđene“ iz odjela Renaultsport, Iron plava boja karoserije, drugačiji odbojnici, zadnji difuzor zraka, veći usisnici zraka i saćasta maska hladnjaka. Pored nekoliko tamnih detalja na karoseriji, Megane GT opremljen je i dvostrukim hromiranim završecima izduvnog sistema, a trebao bi ga pokretati 1,6-litarski turbo-benzinski motor sa 200 KS kojim će se upravljati preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila.

Iako još uvijek nema zvanične potvrde Renaulta, iz dobro informisanih izvora stigla je informacija da će se novi Megane nuditi sa 5 benzinskih i 4 dizelska motora. Osnovni u ponudi trebao bi biti 0,9-litarski trocilindarski turbo-benzinski motor sa 90 KS uz koji je planiran 6-stepeni ručni mjenjač. Slijedi ga 1,2-litarski Tce turbo benzinac sa 130 KS i automatskim 6-stepenim mjenjačem sa dva kvačila. I dok je snažniji 1,6-litarski turbo-benzinski motor sa 200 KS rezervisan za spomenuti model Megane GT, njegova slabija varijanta iz iste bi radne zapremine i konfiguracije trebala raspolagati sa 150 KS. Najsnažniji u benzinskoj ponudi trebao bi biti 1,8-litarski turbo motor sa 280 KS predviđen za ugradnju u novi Megane RS.

Ponuda dizelskih motora kreće sa 1,5-litarskim turbodizelom koji u slabijoj varijanti nudi 95, a u snažnijoj 110 KS. Prijenos snage u oba slučaja obavlja se preko 6-stepenog ručnog mjenjača. Dvije se opcije spominju i u slučaju snažnijeg 1,6-litarskog turbo-dizelskog motora (130 i 160 KS), ali bi se snažnija varijanta trebala ponuditi samo sa 6-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila.

Renault je zvaničnu internetsku prezentaciju novog Megana planirao nekoliko dana prije premijere pred sajamskom publikom u Frankfurtu, a predstavljanje karavanske verzije Megana četvrte generacije očekuje se pred kraj godine.