Za osnovu je naravno poslužila deveta evolucija sedanskog Lancera Evo koji godinama uživa benificije Mitsubishijevog bogatog iskustva u WRC takmičenju.
Tako je sada napredni pogon na sve točkove sa do perfekcije usavršenim AWC (All Wheel Control) elektronskim sitemom mjesto našao i u karavanskoj verziji Lancera. Tehnički razlike između sedanskog i karavanskog Evo-a nastaju tek iza zadnje osovine, te je i ispod haube zadržan proslavljeni 2.0 turbo agregat koji isporučuje 280 KS.
Lancer Evolution Wagon se nudi u dvije razine opremljenosti. Prva verzija, GT, se ističe prvenstveno šestostepenom ručnim mjenjačem, dok u modelu GT-A u seriji dolazi petostepeni automatik.
Evo Wagon će se prepoznavati i spolja, pogotovo sprijeda, gdje karakter pravog trkača otkrivaju otvori za hlađenje motora na poklopcu agregata, kao i masivni, aerodinamički unaprijeđen, odbojnik. Nazad je postignut utisak znatno šireg automobila zahvaljujući novim odbojnicima, aerodinamičkim dodacima, te znatno "debljim" blatobranima.
Također, modeli sa oznakom GT će biti više sportski orijentisani zahvaljujući i nešto većem iznosu maksimalne snage, tačnije 280 KS, dok će model GT-A biti "prigušen" na 272 KS.
Mitsubishi Lancer Evolution će se proizvoditi u ograničenoj seriji od 2.500 primjeraka, a sam proces proizvodnje ovog modela će biti okončan vjerovatno već u decembru ove godine.
Elvir Zubović