Brojna nagađanja i najave koje su išle iz krajnosti u krajnost konačno su prekinute prvim zvaničnim fotografijama koje u cjelosti prikazuju Lamborghini Estoque. Dakle, definitivno je riječ o supersportskoj limuzini iako je jasno da ovako jedinstveno dizajniran automobil teško spada pod bilo koje okvire klasa koji su do sada utvrđeni.
Vrhunski dizajn koji kao i na aktuelnim modelima na uspješan način kombinuje futurističke oblike sa izlomljenim ravnim plohama i tradicionalne vrijednost italijanskog dizajna odlika je i Estoquea, s tim da je prizor ovih rješenja na 5,15 metara dugačkoj karoseriji svakako nešto potpuno novo i neočekivano.
Iako je riječ o dugačkoj limuzinskoj karoseriji lamborghinijeve dizajnere to nije ni najmanje omelo da uspješno implementiraju svoje prepoznatljive elemente kao što su veliki otvori za zrak na prednjem dijelu ili difuzor zraka ispod zadnjeg odbojnika. Ukratko, svaki centimetar Estoqueove karoserije odiše dizajnerskim raskošem za koji treba vremena da ga se u potpunosti konzumira, ali ujedno ukupna slika predstavlja agresivan sportski automobil bez kičastih detalja koji će definitivno postaviti mjerila među supersportskim limuzinama. To se prije svega odnosi na porscheovu dugo očekivanu Panameru koja će također debitovati u Parizu, ali je već sada jasno da će je lambova kreacija u potpunosti zasjeniti.
I pored činjenice da će Estoque u Parizu biti predstavljen kao konceptni automobil već sada je potvrđeno da je serijska verzija u završnoj fazi razvoja, te da bi svoju tržišni inicijaciju Estoque trebao imati već 2010. godine. U međuvremenu Estoque je za pogon dobio poznati V10 motor sa 560 KS koji se već dokazao u Gallardu, a pogon na sve točkove se također podrazumjeva. Za serijski model najavljuje se mogućnost ugradnje V8 motora sa prednabijanjem zraka, ali i hibridnog pogona ili, što bi zagriženim ljubiteljima bila šaka u oko, čak V12 TDI dizelaša koji je poznat iz Audijevog Q7.