{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljeni Audi A5 i S5 Cabriolet

S
3.12.2008. u 21:56
0
14
Predstavljeni Audi A5 i S5 Cabriolet
0
Predstavljeni Audi A5 i S5 Cabriolet
Audi je konačno predstavio već najavljene kabriolet verzije svog luksuznog kupea A5. Uz elegantnu liniju i odličan mekani preklopivi krov, ovaj Cabriolet biće dostupan i u snažnoj S5 verziji sa 333 KS, ali i sa posebno istaknutim izgledom.
Elegantne linije audijevog 2+2 kupea već su odavno pohvaljene, i sasvim opravdano A5 se svrstava među najatraktivnije kupee današnjice. Naravno, za potpuni prestiž uvijek je neophodna kabriolet verzija, a kako i priliči automobilu ovog formata pomodna rješenja sa tvrdim sklopivim krovom su ustupila mjesto klasičnom platnenom krovu. I pored toga, dizajneri Audija uspjeli su zadržati izuzetno elegantnu i neprekinutu liniju krova, a bez obzira na to da li je krov podgnut ili spušten A5 Cabriolet izgleda agresivno i dinamično koliko se to i očekuje od jednog savremenog Audija.



Naravno, mehanizam sklopa je u potpunosti automatizovan i pokretan elektromotorima. Čin rasklapanja traje svega 15 sekundi, sklapanje traje svega nešto dužih 17 sekundi. Također, vrlo je pohvalna praktična strana ovog mehanizma, s obzirom na to da je krov moguće otvarati ili zatvarati i pri brzinama do 50 km/h, te nema potrebe parkirati samo zbog toga da bi se sklopio krov. U Audiju su se pobrinuli da vozač i putnici mogu uživati u vožnji kabrioleta i za vrijeme hladnih dana, i to zahvaljujući sistemu puhanja grijanog zraka u području glave i vrata putnika.



Ono zbog čega će A5 Cabriolet biti bolje prihvaćen je i vrlo bogata ponuda motora, pa se sa sedama motora u opciji može pohvaliti rijetko koji kabriolet ove klase. Osnovu će činiti 2.0 TFSI turbobenzinac sa 180 KS, dok će isti ovaj motor biti ponuđen i u verziji sa 211 KS. Plemenitiju, odnosno poželjniju opciju predstavljaće 3,2-litarski V6 FSI sa 265 KS. Naravno, prateći tradiciju VAG koncerna, nije bilo dopušteno izostaviti dizelske verzije, pa je ponuđen 2.7 TDI sa 190 KS i 400 Nm, te moćniji 3.0 TDI sa 240 KS i 500 Nm obrtnog momenta.



Vrh ponude činiće prestižna S5 verzija koja će biti pokretana trolitarskim V6 biturbo benzincem sa 333 KS i 440 Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom audijev novi kabriolet biće u stanju sprintati do 100 km/h za samo 5,6 sekundi, a prema obećanjima iz fabrike i održavati prosjek potrošnje goriva od samo 9,6 litara na 100 kilometara.



Uz ovako širok izbor motora dolazi i vrlo bogat odabir mjenjača, pa se tako uz klasični 6-stepeni ručni mjenjač nudi i Multitronic bezstepenski mjenjač kao i S tronic mjenjač sa dvostrukim kvačilom i sa sedam stepeni prenosa.

Svoju zvaničnu svjetsku premijeru A5 Cabriolet i S5 Cabriolet imaće na predstojećem sajmu automobila u Detroitu, a već sada je poznato da će za osnovni model sa najslabijim benzinskim motorom biti potrebno izdvojiti oko 37 hiljada eura.


M-ovi prelaze na turbo

01.12.2008. u 07:47
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: