Zvanična premijera
0

Predstavljena KIA Cadenza, luksuzna sportska limuzina

Sarajevo-x.com
Nova KIA Cadenza, luksuzna sportska limuzina, premijerno je predstavljena u Južnoj Koreji, s tim da će Cadenza svjetsku slavu najprije potražiti na tržištima Saudijske Arabije, Kuvajta i Dubaija, gdje će se krajem godine održati međunarodni saloni automobila, a što ujedno predstavlja i KIA-ina najbolja tržišta.

Cadenza će sa 4.965 mm dužine u KIA-inoj ponudi modela nakon deset godina zamijeniti prilično neuspješni model Opirus, te će prema prvim predviđanjima povećati KIA-inu prodaju u klasi luksuznih limuzina. Pod vodstvom glavnog dizajnera, legendarnog Petera Schreyera, model Cadenza utjelovljava KIA-inu najbolju tehnologiju, i ujedno nastoji pružiti dinamične performanse, izvanredan komfor, profinjenost kao i najnovija savremena pomagala.

Sam dizajn Cadenze u serijskoj varijanti je ostao vjeran konceptu, koji je premijerno predstavljen na aprilskom salonu automobila u korejskom Seulu, a koji se tada zvao koncept KND-5. Tradicionalni oblik limuzine je sačuvan, iako se Cadenza između ostalog može pohvaliti i odličnim koeficijentom otpora zraka (Cd 0,29). Svjetla još uvijek predstavljaju bitan element KIA-inog dizajna. Sprijeda su smješteni LED farovi druge generacije, koji daju dojam širine. Pozadi su također LED poziciona svjetla, koja zajedno sa dvije izduvne cijevi integrirsane u zadnji branik čine Cadenzinu sportsku figuru. Uz doplatu je moguć i 3-djelni panoramski krovni prozor, koji čini i unutrašnjnost znatno prozračnijom i vizuelno prostranijom.

U unutrašnjosti je Cadenza nešto prestižnija i savremenija nego što izgleda izvana. U kabini odskače futuristički izgled ‘ploveće’ armaturne ploče, koja predstavlja KIA-in novi pristup oblikovanja unutrašnjosti. Ujedno "welcome“ sistem sa tome posebno prilagođenim svjetlima kod ulaska u vozilo "pozdravlja“ vozača, dok svjetla u kabini, koja se protežu po dvodjelnoj armaturnoj ploči i uzduž vrata, dočaravaju toplu i prijatnu atmosferu.

Dvozonski klima uređaj je standardan element opreme, a na raspolaganju je još mnogo uređaja kao što su otključavanje i zaključavanje s karticom, dugme za paljenje motora, grijanje upravljačkog obruča, parking senzori, kamera za vožnju unazad sa displejom u kabinskom 'rikverc' ogledalu, električno produženje vozačeve sjedeće površine i slični uređaji.

Iako je Cadenza kraća od Opirusa 45 mm duži međuosovinski razmak i kompaktniji zadnji ovjes pružaju više prostora i komfora za sve putnike u vozilu, pogotovo za one na zadnjim sjedištima.

KIA-in novi tip pogona na prednje točkove premijerno će se predstaviti upravo u Cadenzi i biće namijenjen svim budućim modelima KIA-e. Lakša i čvršća karoserija, zajedno sa novim sistemom ovjesa Cadenzi je omogućila smanjenje težine za čak 130 kg u odnosu na Opirus, uprkos tome da novi model ima znatno više dodatnih pomagala i opreme.

S ciljem postizanja što boljih prodajnih rezultata Cadenze će se proizvoditi sa tri benzinska motora, koji će se prilagođavati lokalnim prilikama. Tako će ponuda snage imati raspon od 165 do 290 konjskih snaga, a sve varijante motora imati će prednji pogon i sasvim novi 6-stepeni automatski mjenjač. Proizvodnja Cadenzi u korejskom Hwasungu počinje još ovog mjeseca, najprije za domaće korejsko tržište, a u januaru i za ostala tržišta. Prodaja izvan Koreje, s izuzetkom Sjeverne Amerike i Evrope, počinje u martu odnosno u junu 2010. godine.

Vezani članci