{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Predstavljen novi Toyota Auris

31.1.2013. u 20:19
0
8
Predstavljen novi Toyota Auris
0
U sarajevskoj Gradskoj galeriji Collegium Artisticum danas je predstavljen novi Auris - lakši, dinamičniji, opremljeniji i jeftiniji za korištenje nego ikad prije.
Novi Auris je prvi model razvijen pod novim principom “‘Always Making Better Cars”, te njegovo stvaranje počiva na 4 osnovna stuba: unaprijeđeno oblikovanje dizajn, unaprijeđena dinamika vožnje, poboljšan pogon, te napredna tehnološka rješenja.

Podsjećajući na najznačajnije rezultate iz prošle, te najavljujući projekte za ovu godinu, prisutnima se obratio direktor Toyota BiH, Damir Višošević.

''Bila je ovo uzbudljiva godina za Toyotu. Zvanično smo ponovo postali prvi svjetski proizvođač automobila. Prodali smo ukupno, 9,75 miliona automobila, što je povećanje od 23% u odnosu na prošlu godinu'', kazao je Višošević, dodavši da je Toyota ''potpisala važne sporazume koji će unaprijediti svijet automobilske industrije''.

Toyotina vozila i izumi pobrali su niz nagrada u Evropi i svijetu. Prius Plug-In je najprodavaniji ''plug-in hybrid'' u Velikoj Britaniji, a GT86 je osvojio laskavu titulu TopGear Auto godine.

Gosp. Višošević je podsjetio i na nagrađivani koncepet ''Toyotin prozor u svijet'', saradnju s Googleom na vozilu za slijepe i slabovidne, te HSR Toyota robot za pomoć osobama sa smanjenom pokretljivošću.

Toyota je ponovno proglašena najvrijednijom automobilskim brendom na svijetu, te je uvrštena u Top10 menu svih brendova u različitim industrijskim granama. Drugu godinu za redom, proglašena je za najbolji Global Green Brand -'‘najzeleniju'' svjetsku marku. Istovremeno, u Evropi je isporučeno 500.000-to hibridno vozilo, a Toyota je u 2012. napunila i 75 godina postojanja.

Kao društveno-odgovorna kompanija, Toyota čvrsto vjeruje u svoju dužnost da bude pokretač pozitivnih trendova, stoga je današnje mjesto susreta s novinarima - Gradska galerija Collegium Artisticum, simbolična pomoć i ulaganje u budućnost gradske galerije.

Istovremeno, vodeći se duhom Japana i japanskom poslovicom ''Dobre želje najbrže putuju'', sreću u vezi s uspjesima Toyote, BH tim je podijelio kroz japanske''Kolačiće sreće''. Naime, novinari su imali priliku uzeti svoj sretni kolačić, te dvoje koji su u svom kolačiću pronašli japanski simbol sreće, postali su dobitnici vrijednih nagrada.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: