{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Predstavljen novi Audi A6 Avant

S
19.5.2011. u 18:30
0
5
Predstavljen novi Audi A6 Avant
0
Predstavljen novi Audi A6 Avant
Njemačka kompanija Audi je u srijedu navečer u Berlinu predstavila svoj novi model A6 Avant. Automobil je predstavio direktor kompanije Rupert Stadler. Novi model donosi više prostora u unutrašnjosti i manju potrošnju goriva u odnosu na prethodnu karavansku izvedbu modela A6. Zvaničnici kompanije tvrde da je potrošnja manja za čak 18 posto.
Novi Avant je dug 4.93 m, 1.87 m širok i visok 1.46 m. Njegovo međuosovinsko rastojanje je povećano na 2.91 m (7 cm više u odnosu na prethodni model) kako bi se dobilo više mjesta u unutrašnjosti, te u prtljažniku. Uprkos činjenici da su dimenzije dva automobila veoma slične, novi Avant je lakši za 70 kg. Smanjenje težine je rezultat korištenja veće količine aluminija. Dvadeset posto karoserije je napravljeno od laganog materijala.

Zapremina prtljažnika iznosi 565 litara, ali može biti povećan na 1.680 litara ukoliko se spuste zadnja sjedišta. To Audiju daje prednost nad BMW-ovom serijom 5 Touring, ali je zapremina njegovog prtljažnika manja za čak 300 litara u odnosu na Mercedesovu E-Klasu Estate. Ponuda motora uljučuje dva benzinca, 2,8-litarski FSI sa 197 KS i 3,0-litarski TFSI sa superpunjačem i 291 KS, ali je sva pažnja usmjerena na dizelske agregate.

Prvi od njih je 2.0-litarski TDI sa 172 KS. Ova varijanta ima pogon samo na prednje točkove. Motor je uparen sa manuelnim mjenjačem, a s jednim litrom goriva može preći 24 km, dok emisija CO2 iznosi 132 g/km. U ponudi su i dva V6 turbodizelaša koji isporučuju 197, odnosno 237 KS.

Audi A6 Avant također označava i debi novog 3,0-litarskog twin-turbo dizelskog motora koji isporučuje 303 KS. Ova snaga omogućava automobilu da od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde i dostigne limitiranu brzinu od 250 km/h.

Što se tiče mjenjača, u ponudi se nalaze šestostepeni manuelni mjenjač, CVT mjenjač, sedmostepeni mjenjač sa duplim kvačilom, a za najsnažnijeg dizelaša je namijenjen osmostepeni automatik.

U unutrašnjosti novog Avanta se nalaze isti kvalitetni materijali kao u modelu A6.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: