Nasljednik modela F430
0

Predstavljen Ferrari 458 Italia

Sarajevo-x.com
Ferrari je zvanično objavio prve fotografije i podatke za novi i vrlo važan model u njihovoj ponudi koji će zamjeniti izuzetno uspješni F430. Nasljednik se zove F458 Italia, i ima mnogo toga za ponuditi, kako vizuelno tako i tehnološki.

U Ferrariju svoj novi "mali" model opisuju kao ogroman skok naprijed kao i veliku novost u odnosu na dosadašnju ponudu. Ukratko, sa novim F458 u Ferrariju su težili da ostavre originalan spoj prepoznatljivog stila, izuzetne upečatljivosti i naravno vrhunske tehnologije.

Ferrari 458 Italia prije svega pažnju privlači zapanjujućim dizajnom za kojeg je zaslužan Pininfarina dizajnerski studio, a koji i na prvi pogled otkriva da se radi o kompaktnoj i aerodinamičnoj formi kojoj su u prvom planu vrhunski stil i neprikosnovene performanse. Prednji dio se ističe novooblikovanom maskom koja je uz prepoznatljivog propetog konjića "udomila" i nova aero-elastična krilca koja proizvode potisnu silu prema tlu, a kada se brzina poveća preoblikuju se tako da smanje otvore za dovod zraka do hladnjaka i tako u značajnoj mjeri smanje otpor zraka. Da bi ipak bilo dovoljno svježeg zraka za motor i hlađenje motora ukomponirani su i mali otvori za zrak između poklopca prtljažnika i prednjih svjetala.

Na zadnjem dijelu glavnu ulogu ima impresivan difuzor zraka koji efektivno usmjerava zrak ispod poda automobila, dok su nezaobilazna bila i okrugla stop svjetla koja su gotovo identična kao i na modelu California. Najneočekivaniji detalj na zadnjem dijelu definitivno je centralno smješteni trostruki završetak izduvnog sistema, koji je sigurno upečatljiv ali u određenoj mjeri i kičast.

Snagu za novog Ferrarija obezbjeđuje novi V8 motor radne zapremine 4.499 kubnih centimetara sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre. Ovaj "hi-tech" motor proizvodi 570 KS na 9.000 okr/min i 540 Nm okretnog momenta na 6.000 okr/min. U saradnji sa sedmostepenim mjenjačem sa dvostrukom lamelom prenos snage je izuzetno efikasan i brz, pa tako iz Ferrarija obećavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3,4 sekunde i maksimalnu brzinu od preko 325 km/h.

Uz vrhunski izgled i snažan motor ističe se i izuzetno lagana aluminijska karoserija, pa je automobil bez tekućina težak samo 1.380 kilograma, što uz raspored mase po osovinama od 42:58 u korist zadnje osovine omogućava vrhunske sportske osobine.

Zvaničnu svjetsku premijeru Ferrari 458 Italia imaće na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu, kada će biti objavljeni manje važne informacije kao što su cijene i rokovi isporuke.