Ford Focus sa 350 KS
0

Predstavljen divlji RS 500

Sarajevo-x.com
Kako je prije nekoliko dana i najavljeno Ford je predstavio ultimativnu verziju svog kompaktnog Focusa. Iako je već poznati RS sa 300 KS i izuzetnim performansama privukao veliki broj poklonika, sada je spremna još snažnija i brža verzija.

Nakon što je predstavljena nova generacija Focusa, u Fordu su željeli da akutelni model dobije prikladan "oproštajni" model, i srećom za tu namjenu su odabrali sportske performanse umjesto neke ekološke ili električne verzije. Naime, brutalna RS verzija Focusa koja je probila granicu od 300 KS među "hot hatchevima" i koja je zasjela na tron u ovom ekskluzivnom društvu sada je dodatno pomjerila granicu koju ostali konkurenti trebaju dostići.

Ford Focus RS 500 je puno ime nove najsnažnije verzije kompaktnog Forda, a opet glavnu riječ vodi izvrsni 2,5-litarski petocilindarski motor potpomognut turbopunjačem, s tim da u ovoj verziji oslobađa, za komapkte, nevjerovatnih 350 KS i ćak 460 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući ovom povećanju snage od 15 odsto i okretnog momenta od 4,5 odsto u odnosu na poznatu verziju, Focus RS 500 od 0 do 100 km/h stiže za samo 5,6 sekundi, što je brže za 0,3 sekunde od "običnog" RS-a.

Naravno, i maksimalna brzina je nešto biša i sada iznosi 265 km/h, a sva ova povećanja snage i performansi treba zahvaliti izmjenama kao što je reprogramiranje upravljačke elektronike motora, ugradnja kapacitetnijeg hladnjaka zraka pod pritiskom, ali i ugradnji većeg zračnog filtera, snažnije pumpe goriva i na kraju šire izduvne grane.

Pored brutalnih performansi, Focus RS 500 će se jednako isticati i izgledom. Iako je oblik karoserije ostao gotovo nepromjenjen u odnosu na običnog RS-a, posebna mat crna boja karoserije učiniće ovaj automobil zaista jedinstvenom i vrlo upečatljivom pojavom. U skladu sa bojom karoserije su i crni 19-inčni naplaci od lake legure, iz kojih "izviruju" velika crvena kočna kliješta. Unutrašnjost je također obogaćena posebnim detaljima, kao što su crvena sjedišta, posebni umeci na konzoli ali i jedinstvena pločica sa imenom automobila i jedinstvenim serijskim brojem.

Kao što ime i daj naslutiti, ovaj Focus će biti proizveden u samo 500 primjeraka, a biće ponuđen samo na 20 odabranih tržišta u Evropi i to tek od početka maja ove godine. Zvaničnu premijeru Focus RS 500 imaće 9. aprila u Lepizigu, u Njemačkoj čime će na vrlo prikladan način biti ispraćena aktuelna generacija Focusa.