Noviteti
0

Predstavljen Audi TT Roadster

FENA
Audi je predstavio TT prilagođen ljubiteljima vožnje pod otvorenim nebom. Poštujući razlike među pripadnicima ove skupine vozača, div iz Ingoldstadta ponudio je TT Roadster u dvije izvedbe, vođene različitim filozofijama.

Snažniji model pokreće 3.2-litreni V6 s uzdama upregnutim u 250 konja, najvećeg okretnog momenta od 320 Nm. Snaga se prenosi na sve kotače putem nadaleko poznatog Audijevog quattro sistema. Osnovni model namijenjen je onima koji užitak krstarenja pretpostavljaju demonstraciji moći, no i 200 KS te 280 Nm iz dvolitrenog TFSI agregata bit će dovoljno za izražavanje sportskog temperamenta, iako samo s pogonom na prednje kotače.

[SLIKA]1[/SLIKA]

Kupci će uz standardni manualni mjenjač sa šest brzina moći kao alternativu izabrati 'S tronic' sistem prijenosa s dvostrukom spojkom (poznatijeg kao DSG u Volkswagenovim modelima). Njime opremljen slabiji TT Roadster 2.0 ubrzanje 0-100 km/h ostvaruje za 6.5, a snažniji 3.2 V6 za samo 5.9 sekundi. Najveća brzina u oba je slučaja elektronički ograničena na 250 km/h. Pri tome će se potrošnja osnovnog 4-cilindraša kretati oko 7.8 l/100 km, dok će 'šestak' potrošiti približno 9.5 l/100 km.

[SLIKA]2[/SLIKA]

U inat trendovima TT Roadster opremljen je automatiziranim platnenim krovom, umjesto složenim metalnim poput većine konkurenata. Razina buke i vibracija smanjena je umetanjem dodatnog izolacijskog sloja. Krov je uz standardnu crnu, dobavljiv i u sivoj boji. Sklapanje i rasklapanje krova posve je automatizirano i traje 12 sekundi.

[SLIKA]3[/SLIKA]

Dodatna prednost u odnosu na sklopive čvrste pokrove je i mogućnost operabilnosti do brzine od 50 km/h. Naime, neki od najnovijih kupe kabrioleta s metalnim krovnim konstrukcijama za njihovo spuštanje ili podizanje moraju u potpunosti mirovati. Pri brzinama višim od 120 km/h, iz stražnjeg dijela TT Roadstera izdiže se spojler, koji poboljšava prijanjanje automobila uz podlogu.

Premda vlasnici kabrioleta kompaktnih dimenzija u pravilu ne računaju na prostranstvo prtljažnog prostora, Audi je i u tom segmentu napravio pomak u odnosu na prvu generaciju. S prijašnjih 210, prtljažnik je narastao na 250 litara. Naravno, sa spuštenim krovom ponuda prostora za prtljagu drastično se smanjuje. U usporedbi s prethodnikom, novi je TT Roadster 13.7 cm duži (417.8 cm), 7.8 širi (184.2) i 0.8 viši (135.8).

Cijena osnovnog 2.0 TFSI na domaćem njemačkom tržištu kreće od 33.800 eura, odnosno 43.800 eura za 3.2 V6. Početak prodaje, u skladu sa startom sezone kabrioleta, određen je za proljeće 2007.