Noviteti
14

Porsche zvanično predstavio redizajnirani Cayenne

Klix.ba
U odnosu na prethodnu varijantu, redizajnirani Cayenne dobio je novi prednji odbojnik u kojem su sada nešto veći usisnici zraka.

Pored toga, redizajnirani su i prednji blatobrani, a drugačiji je i poklopac motora.

Uz standardna bixenon i dnevna LED svjetla koja se isporučuju uz dizelski Cayenne, Cayenne S i Cayenne S E-Hybrid, verzija Turbo stiže sa LED glavnim svjetlima, a tu je i Porsche Dynamic Light System (PDLS).

Promjene na zadnjem dijelu automobila uključuju modificirana peta vrata, redizajnirana kućišta zadnjih svjetala i drugačiji odbojnik.

Najveće novosti ovaj put se ipak nalaze ispod poklopca motora. Cayenne S tako je dobio novi benzinski 3,6-litarski biturbo V6 motor koji razvija 420 KS pri 6.000 obr/min i nudi 550 Nm obrtnog momenta u rasponu od 1.350 do 4.500 obr/min.

Motor koji je u potpunosti produkt inžinjerijskog odjela Porschea stigao je kao zamjena za atmosferski 4,8-litarski V8. Uz dodatnih 20 KS i 50 Nm obrtnog momenta, novi V6 osjetno je i ekonomičniji od starog V8 motora.

Cayenne S od 0 do 100 km/h stiže za 5,5 sekundi (5,4 uz Sport Chrono paket), a maksimalna brzina iznosi 259 km/h.

Hibridni Cayenne S pokreće trolitarski benzinski V6 motor koji uz asistenciju mehaničkog kompresora razvija 333 KS.

U kombinaciji sa elektromotorom ukupna snaga penje se na 416 KS pri 5.500 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi i maksimalnu brzinu 243 km/h.

Pokretan isključivo elektromotorom, Cayenne S E-Hybrid može dostići 124 km/h uz autonomiju od 18 do 36 kilometara. U Porscheu su izjavili da je redizajnirani Cayenne također dobio poboljšanu šasiju koja nudi bolju udobnost bez narušavanja dinamičkih osobina automobila.