{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Osvježenje za najveći BMW

S
3.7.2008. u 19:15
0
11
Osvježenje za najveći BMW
0
Nakon već jednog blažeg redizajna koji je donekle anulirao kontroverzni izgled BMW-ove najveće limuzine, Bavarci su ovaj put pripremili opsežnije radove kojima su ispravljene „greške“ Bangleovog dizajna, te je sada vraćena prepoznatljiva elegancija i decentnost koja je očito obavezna kada je riječ o njemačkim limuzinama.


Nekoliko dana prije zvanične premijere BMW je u javnost plasirao prve fotografije dramatičnog redizajna Serije 7, koji je u potpunosti "ispeglao" avangardne linije sa prethodnog modela i učinio sedmicu opet privlačnom konzervativnijim kupcima, koji u osnovi i jesu kupci ovakvih automobila. Koliko je opsežan redizajn bio najbolje govori utisak da je riječ o potpuno novom automobilu, prije svega jer nije riječ o tek novim svjetlima. Tako su i bočne linije kao i okviri stakala uz par suptilnih zahvata postali znatno elegantniji, dok najviše pažnje svakako plijeni novi prednjo dio.

Nova svjetla su nešto veća, i očito je da su evoluirala iz svjetala poznatih sa prethodnika, ali ovaj put su mnogo bolje uklopljena u bokove automobila, te logično prate ostale linije Serije 7. Najmarkantinij detalj je svakako nova maska. Prepoznatljivi „bubrezi“ sada su narasli do proporcija kojih se ne bi postidio niti legendarni model 319 iz 1935. godine. Poznati oblik sada će definitivno biti dominantan na cesti, te iako su zadržani blagi obrisi nužna agresivnost je itekako prisutna.

Također, preoblikovan je i prednji odbojnik, te su se i ovdje izbjegavali suvišni detalji koji bi mogli narušiti eleganciju. Jednostavan i uzak otvor koji se proteže cijelom širinom odlično se uklopio u ostatak izgleda. Mišićaviji i ozbiljniji izgled u velikoj mjeri je obezbjedio i novi poklopac motora koji po uzoru na M modele ima jako izražene V utore koji se protežu od maske do A nosača krova.



Gotovo u jednakoj mjeri je prerađen i zadnji dio. I ovdje je izražena potreba za tradicionalizmom, ali se nije htjelo odreći ni futurizma, što na najbolji način govore stop svjetla. U osnovi prepoznatljiv BMW-ovski L oblik dobio je novu dimenziju zahvaljujući LED tehnologiji i istaknutoj silueti na samoj ivici karoseriji, zbog čega Serija 7 otvoreno koketira sa japanskom konkurencijom, prije svega sa Lexusom. Također, novi je i zadnji odbojnik koji je elegantiniji ali i znatno masivniji, te je sasvim jasno zašto redizanirana sedmica izgleda kao potpuno nov automobil. Ujedno, zavsino od verzije zadnji odbojnik može doći sa dva velika razdvojena integrisana izduvna topa, ili sa standarnim rješenjem izduva na jednoj strani i izvan odbojnika.

Jednako uspješno je obnovljena i unutrašnjost. Iako je prethodni model bio jedan od najsofisticiranijih automobila na tržištu, mnogi su mu zamjerali „hladnoću“ i manjak ugođaja luksuznog automobila što je postignuto pretjeranim čišćenjem od detalja. Očito, kada već dajete tolike novce za automobil želite imati i gomilu dugmića i displeja.



Ponuda motora, pored već poznatih benzinaca i dizelaša, osvježena je twin-turbo V8 motorom koji je debitovao u modelu X6, dok će prestižniju i snažniju verziju 760i pogoniti šest-litarski V12 motor. Svi modeli će snagu prenositi zahvaljujući novorazvijenom 8-stepenom automatskom mjenjaču, te pored toga što je efikasniji od 6-stepene automatike ujedno zauziima i jednaku količinu prostora. Također, ovaj mjenjač je i razlog zbog kojeg kokpit izgleda humanije, jer je sada uz kontrolu na upravljaču izmjene brzina moguće vršiti i na odlično dizajniranoj tručici mjenjača na središnjem tunelu. Od tehničkih inovacija, koje su jednostavno obvezne na autombilima ove klase, naći se se sistem upravljanja sa zakretanjem sva četiri točka, novi night-vision sistem, te sistem za upozorenje vozača o brzini u lošim vremenskim uslovima.






Uskoro Peugeot 504?

04.07.2008. u 10:30
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: