Kada se FIAT pretvori u Opel
0

Opel predstavio novi Combo

Sarajevo-x.com
Opel je obogatio svoju ponudu privrednih modela sa novim Combom. Nije posebno teško primjetiti da ovaj put Opel nije posebno eksperimentisao, već je od FIAT-a posudio provjereno uspješni koncept modela Doblo, malo ga ušminkao i ponudio kao potpuno novi model.
Iako ima nekoliko dizajnerskih detalja koji ga povezuju sa trenutnom ponudom modela u Opelu, iz svakog ugla jasno se naziru proporcije i oblici poznatog Dobla. Također, Opel će i Comba ponuditi u dvije verzije međuosovinskog razmaka, kao i u putničkoj te dostavnoj verziji.

Za lakši pristup prtljažnom prostoru, dostavne verzije mogu se naručiti s jednim ili dvoja klizna vrata. Putnički model ima klizna vrata u standardnoj opremi, a dolazi i s zadnjim vratima koja se otvaraju prema gore. Također, dostupna će biti i vrata sa asimetričnim dvostrukim krilom. U nekim verzijama Furgon verzija može se dobiti i sa praktičnim zadnjim krovnim otvorom koji može odlično poslužiti za prevoz dugačkih predmeta, kao što su na primjer ljestve.

Kao i Doblo, i Combo se ističe odličnom zapreminom i nosivošću, pa u verziji sa kraćim međuosovinskim razmakom nudi i do 3.800 litara prtljažnog prostora, te do 4.600 litara u verziji sa dužim međuosovinskim razmakom.

Također, velika prednost je i nizak utovarni rub koji stoji na svega 54,4 cm, što čini mogućnosti utovara vrlo raznovrsnim, ali i omogućava potpuno iskorištavanje nosivosti od jedne tone. Također, verzija sa kratkim međuosovinskim razmakom ističe se najvećom dužinom, visinom i širinom između blatobrana u klasi.

Novi Opel Combo je dostupan sa šest motora: četiri dizelska, jednim benzinskim i jednim koji troži CNG ili kompresovani prirodni plin. Dizelska ponuda sastoji se od 1.3 CDTI i 1.6 CDTI motora, gdje oba proizvode 90 KS, dok je tu i 1,6 CDTI sa 105 KS. Najbolju dizelsku ponudu čini 2.0 CDTI sa 135 KS.

Benzinski 1,4-litarski motor isporučuje 95 KS, dok CNG verzija proizvodi 120 KS.

Benzinski i 1,3 CDTI motori su opremljeni pet-stepenim ručnim mjenjačima, dok CNG motor i snažniji CDTI motori snagu prenose preko šest-stepenih ručnih mjenjača. Također, 1,6 CDTI sa 90 KS se nudi i sa "Easytronic" automatizovanim pet-stepenim mjenjačem.

Uz izuzetak modela sa CNG motorom i Easytronic mjenjačem, svi motori su opcionalno dostupni i sa start/stop sistemom koji omogućava još manju potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova.